Fotoooooos…!
Sjongejonge
Hodinkee:
The medium vs. large debate is, in most cases, a personal one. That’s true here to an extent, but the lack of a date on the medium model makes it a better design in my opinion. Also, the proportions of the Santos work much better in a smaller size. The large actually looks like a blown up version of the smaller watch rather than something that was meant to be that size from the beginning. It’s not bad by any means, but I’ll take the medium all day over the large.
100% mee eens. Heb echter relatief kleine polsen. De medium was perfect voor me.
Ieder z’n mening. Ik vind de large veel minder large dan het vorige model Santos XL. Die heb ik ook tweemaal gehad en echt voor mij te groot (en vooral te dik).
Het huidige large model is perfect op mijn relatief smalle polsen en hij is een stuk dunner en daardoor veel eleganter dan het vorige model.
Maar nogmaals: ieder zijn mening; dit is de mijne.
En zo is het
Echt heel gaaf
Niets mis mee hoor. Vind het gewoon belachelijk dat de verkoopster de medium een “damesmodel” noemt.
Heel tof!!
Zoals veel verkopers 36mm ook damesmodel noemen. Belachelijk. Merendeel van de mannen draagt te grote horloges. Compensatie ;-))
Cartier had nog een 38 mm mogen maken het verschil is best groot nu
Potverdorie wat een lekker horloge!
Wat een klasse
Smullen!!
Is ie alweer weg?
Welke?
Bedoel je de Seamaster PO GMT Jaap? Nee hoor, die is er nog gelukkig! Inmiddels een verstelbare sluiting erbij én de originele rubberen blauwe band incl vouwsluiting. Tophorloge dat (voorlopig… ;-)) blijft!
Nee, ik bedoelde de Cartier
Haha… maar wiens en welke Cartier…?