Cartier only (Deel 1)

PVD coated Cartiers? Bah :nauseated_face::face_vomiting:

2 likes

Meer kun je ook niet verwachten voor 350 euro :rofl::rofl:

1 like

Holy :fearful: wordt er een van ebay dan… 400 zag ik er een met sluiting.
Of gewoon geen leer… Was wel leuk
Om de set weer compleet te maken… maar de prijs was er dan ook naar.

Die Santos is een van de geilste horloges op de markt :yum: . Valt me nu pas op ook dat ongeveer elke band er goed bij past. Een echte bandenslet! (haaa, wat gebruik ik dat woord graag)

2 likes

:rofl: Is iets meer dan een stukje leer, het snel wissel systeem zit aan de band vast. Zie het mechaniek dat links aan de band vast zit.

31311844924f4e99ca93eb9e9202dfca13548d27_1_375x500

8 likes

Op staal dan maar

13 likes

Denk dat ik toch ook de medium ga passen

1 like

Ik heb zojuist voor de witte versie een blauw kalfslederen bandje besteld, die standaard bij de blauwe versie geleverd zit. Dan heb is straks dus blauw, bruin en staal. En één vouw sluiting.

2 likes

Dat heeft Cartier goed voor elkaar, doen hun eigen ding, innovatief gezien ergens een koploper

2 likes

Wat is het toch eigenlijk een prachtig chic horloge en wat ligt ie mooi op de pols…

22 likes

Wat maakt voor jou nu het verschil met de blauwe wssa0013 die je eerder hebt gehad?

1 like

3x is scheepsrecht hè! Nu houden dat ding :muscle:

2 likes

Ik vind de blauwe ook waanzinnig mooi. Wat extra gaaf is aan de blauwe, is dat bij die uitvoering de Romijnse cijfers opgelegd zijn. Bij de witte zijn ze “gedrukt”.

Maar de witte is in mijn ogen wat klassieker qua uitstraling en dat vind ik toch ok wel erg mooi. En bij de witte zie je dat bij de VII het woord Cartier, leuk weetje… Dat heeft de blauwe niet.

6 likes

beiden erg mooi inderdaad, met beiden hun eigen sterke punten.

Voor mij blijft de blauwe door m’n hoofd spoken. :blush:

3 likes

Vandaag de bestelling van de kalfslederen band toch maar gewijzigd in de donkerblauwe kroko band. Die is wel wat duurder maar ben bang dat ik er anders spijt van krijg.

Zó mooi, de combi met de donkerblauwe kroko… Dat wordt smullen als ie binnen is.

4 likes

Hier ook, toffe gimmick

5 likes

Net de Santos meduim gepast bij House of Pertijs Breda. Viel erg klein uit in het echt.
Dames model zei de verkoopster ook nog… Large it is.

4 likes

Ik dacht hetzelfde

Precies wat ze ook tegen mij zei :slightly_smiling_face:

Die begrijpt haar vak… :-1::man_facepalming:

2 likes

Ze was gewoon eerlijk :+1: