Cartier only (Deel 1)

Begint eindelijk te wennen deze medium santos

10 likes

Hij is gewoon gaaf! Het is het horloge waar ik de meeste complimenten over krijg en niemand vindt hem te klein :+1::wink:

2 likes

Ja ik merk het ook, draagt echt lekker nu ik eraan gewent raak. En inderdaad ik krijg ook veel commentaar van mensen die eigenijk helemaal niks met horloges hebben.

1 like

Mooi hoe jullie dat voor elkaar krijgen. In de 10 jaar dat ik mooie horloges draag heb ik nog nooit een reactie gehad. Nog nooit nee.

3 likes

Misschien durven ze je niet aan te spreken, of je moet eens van die trekker af komen :smile: :wink:

3 likes

Ja is echt bizar met die Santos, en geloof me ik draag normaal bijna altijd onder de radar horloges. Maar sinds ik deze heb krijg ik heel vaak opmerkingen van Niet horloge kenners

Kan ik me niet voorstellen met jou collectie, je hebt erg mooie horloges kan ik me herinneren :wink:

Wat blijft die kast van de santos toch mooi! Met al die facetten erin! Prachtig!

1 like

8 likes

Mini bedoel je toch ? :crazy_face:

1 like

Oh jawel hoor! Bijna iedereen, maar beleefd zijn is toch altijd netjes :laughing:

2 likes

Dat kan ook… :sweat_smile:

Gelukkig vind ik hem zelf ook perfect :wink:

1 like

Haha ja hij is klein, maar zoooooo mooi

2 likes

En dan maar hopen dat ze het over je horloge heeft.

2 likes

@illewoare @Timelover dank voor jullie fijne reactie, was niet ernstig bedoeld, gewoon een ‘counterpoint’. Geniet ervan vrienden. :+1:

2 likes

Ik kan tegen een stootje; -)
Fijne avond

:rabbit: :rofl:

1 like

Na een tijd overdenken en naast het net vissen in NL, gisteren in het Oostenrijkse Lech zo binnen kunnen lopen en deze Santos Dumont large mee kunnen nemen. Erg content mee, wat een kunstwerkje om de pols :ok_hand:t2:

31 likes

Proficiat met je schitterende Cartier!!

1 like

Wat een fraai ding is dat! Ik twijfel soms of ik die niet stiekem mooier vind dan mijn santos. Die dial is echt prachtig!

2 likes