Cartier only (Deel 1)

Dank! Ze hadden hier ‘gewoon’ alles liggen, dus kon goed vergelijken. Aangezien ik meer van leer ben en de wijzerplaat inderdaad prachtig vind, was de keuze snel gemaakt!

2 likes

16 likes

Mooie keus :ok_hand:t2:

1 like

Mijn Absolute favoriet van dit moment, bevalt zo erg goed dat ik ook nog een twotone wil gaan aanschaffen. Iemand een mooie santos medium in staal/goud in de aanbieding???

9 likes

Geen geweldige foto qua licht, wel een geweldig moment. Lekker filmpjes kijken met de jongste :slightly_smiling_face: Afwisselend Pinqu en muziek :penguin: :guitar:

14 likes

Iemand die van zijn Santos af wil? Zal wel niet hè 🥲

1 like

Haha net weg hier. Altijd zo he :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben klaar voor een upgrade! Wie wil z’n TT omruilen met cash-up?

8 likes

Mijn vakantie duo voor deze reis

9 likes

En gewoon lekker zwemmen met die Santos :wink:

13 likes

8 likes

Met een twee jarige op vakantie lang niet altijd een geschikt moment om de Santos Dumont om te hebben, maar als ie er dan zit… wat een prachtig horloge!

19 likes

Echt wel :star_struck:

1 like

Ik begin die Dumont toch steeds meer te waarderen zeg!!

2 likes

Ik ook. Op plaatjes deed hij mij weinig, maar eenmaal om de pols was dit er zo eentje die niet meer uit het hoofd ging. Ik heb geleerd in deze hobby om dan te kopen :wink:

2 likes

Haha je bent niet alleen in deze :sweat_smile:

1 like

Ik zo af en toe wat van jou voorbij komen, geen verkeerde collectie! Past zo’n Dumont prima bij :grimacing::wink:

1 like

Haha ik heb na m’n Oris gekte nu een “max 1 per merk” regel en m’n Roadster S is nog niet op de schietstoel terecht gekomen :orange_heart:

9 likes

Iedereen hier gefeliciteerd met mijn verjaardag. Nu eten en drinken met de santos.

24 likes

Ik ga niet de hele cirkel af hoor, dussuh:

Gefeliciteerd iedereen, met JPM’s verjaardag!

1 like