Cartier only (Deel 1)

:partying_face: :partying_face:

Van harte. Ook namens zijn kleine broertje.

11 likes

Beetje laat… maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.!!

1 like

18 likes

Saffiano Sunday

11 likes

Deze gisteren gepast, was gelijk verkocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vraagje voor t geval ik toch voor de bijl zou gaan, goud laten schieten en voor de Santos zou gaan. :grimacing:

Ben ik beperkt tot Cartier banden ivm quick release systeem en waaraan mag ik denken voor een oem lederen band qua prijs ?

@whisky

Oem leder is inbegrepen in een full set.

Meerdere bandenfabrikanten bieden inmiddels banden aan met de Cartier quickrelease.

1 like

Sinds zaterdag de Santos in de collectie. Het is echt alles waar ik op had gehoopt, heerlijk!

21 likes

Weinig licht vandaag, perfect om de bijzonder mooie lijnen op de wijzerplaat te zien!

12 likes

Delugs verkoopt er ook. Verder is’t enkel nog OEM Cartier, qua prijs durf ik me er niet over uitspreken.

1 like

Prachtige combinatie
Waar heb je de band vandaan?

1 like

Staal toch net even beter 🥸

9 likes

Dr watchstraps is ook een goede ingang, heb ik recent voor de Roadster S mee gedeald:

@illewoare @JPM en @Cihanski

Vond online iets van een ca 350 usd voor oem

Dank :pray:

1 like

Bedankt, heb deze in Italië laten maken. Helaas niet zo te bestellen.

Heb lang gezocht naar wat (meer betaalbare dan de originele) banden, maar 23mm is een maat die weinig op voorraad hebben.

1 like

thnx, Delugs heeft ze voor op zich goede prijs excl. mogelijke importheffing

Dit is een Delugs

12 likes

Uitzicht vanuit de tuin

10 likes

@Dumont @whisky @Fate_Amenable_To_Change er staat een Santos in het blauw. Alleen om te helpen, niet de mijne.

:slightly_smiling_face:

3 likes

Bedankt! Had Youp inderdaad gesproken maar de voorkeur gaat uit naar een nieuwe. Lijkt er op dat ik gewoon via de boutique/AD ga

2 likes