Cartier only (Deel 1)

Thanks. Eerst naar Hentschel. Dan de maanfase en dan zien we wel weer verder. :grin:

1 like

8 likes

Ik heb hem gezien, maar mijn vrouw vind de krassen op bezel en band te diep ogen. Zij vindt dat ik beter een nieuwe kan scoren, of op een ander exemplaar moet wachten.

Maar goed, ik moet ook van mezelf eerst even een Grand Seiko verkopen. Da’s punt 1.

3 likes

13 likes

Oei. Succes.

5 likes

Ja, het zijn geen Tudor’s.
Das 3 x knipperen & dan zijn ze weg.

1 like

Tja. Er is al een Uemura pleite. Ik denk dat ik m’n glacier Alpinist ook weg doe. En er is geld van Christopher Ward onderweg. :slight_smile: Dus er komt niet direct bloed uit, maar ik snap inderdaad niet waarom die horloges niet harder gaan dan ze doen.

1 like

Van: ik heb um vrijwel nooit om -> te koop
Naar: enkele weken non-stop om -> lekker houden

7 likes

Gepast maar kom er niet uit. Large te groot, medium te klein, neig toch naar medium. Wat is het consensus hier voor een 16.5cm pols?

• Medium
  • Large

0 stemmers

2 likes

Het model dat jij zoekt (de Santos) is meer vierkant en dus niet te vergelijken met het model wat je hierboven ziet. Valt dus anders op de pols. Ligt ook aan hoe jouw eigen pols eruit ziet.

Zou ze gewoon even beide passen bij de AD. Dan pas weet je hoe het jou staat en kan je je keuze maken :wink:

2 likes

Medium op 16,5 cm:

13 likes

Staat top zo bij jou :+1:

2 likes

Medium op 16,5, de steentjes waren wel een beetje too much.

8 likes

Wat mij betreft absoluut medium. Heb zelf 16,5 - 17 cm pols en wel de large gepast, maar vond ik echt wel flink te groot. Het past wel, maar gewoon niet stijlvol.

3 likes

Lijkt me helder :slight_smile:
Medium op 16,5 cm:

11 likes

Volgens mij moet je bij Cartier gewoon ff kijken wat voor maat tshirt je draagt en die dan kopen.

5 likes

Verbazingwekkend hoe veelzijdig en leuk zo’n Santos blijft. Met de FXD samen niet veel anders nodig…

13 likes

Op 18cm vond ik n large absurd groot.
No-brainer dus voor jou: medium

2 likes

Dit is nu precies wat ik zoek. Prachtig exemplaar, zo kom je ze niet zo vaak tegen. :heart_eyes:

2 likes

:star_struck:

17 likes