Heerlijk!!!
Een beetje lelijke reflectie maar anders kreeg ik die heeelukke geblauwde wijzers niet op de gevoelige plaat!
Service bij de boutique zo veel beter dan bij de AD, wereld van verschil. Medium stond inderdaad beter
We zien de NA binnenkort wel verschijnen hier
Die van mij blijft vooralsnog in de stickers. De Santos is werkelijk prachtig om te zien, maar ik houd het toch voorlopig nog maar bij Rolex. Vreemdgaan is niet mijn ding
Why? Dit is een large santos of zie ik dat verkeerd?
Klopt inderdaad. De medium heeft geen datum
Hoe ervaar jij de quickswitch adapters op de banden van Delugs?
Ik las met name in het begin nog wel eens verhalen dat dit op de OEM banden toch wel flink wat tandjes beter zou zijn, maar wellicht hebben ze hier inmiddels ook verbeteringen op aan gebracht.
Ik moet zeggen dat het allemaal best degelijk is. Ik ervaar het niet perse als beter of slechter dan de oem band.
Jammer. Je zult zelden zo’n comfortabel horloge tegen gaan komen. Ik heb alleen even kutfoto’s, maar ik mag hier ook mee doen, en ik heb 'm direct lekker om de pols geklapt.
Sorry voor de rukpica’s, maar het is donker:
De volgende halte voor een blauwe croco en wellicht een cordovan cognac als ze zoiets doen.
Van harte gefeliciteerd met de NA. Dat heb je snel voorelkaar. Geniet ervan!
De Santos is echt een supermooi horloge, maar ik ben nou eenmaal een rare Rolex snuiter .
Zie dat je voor de Medium bent gegaan. Die van mij is de Large versie. Komt vast wel bij een echte liefhebber terecht
Van harte ermee. Tof dat je de knoop hebt doorgehakt.
Ook waar, geaccepteerd.
Gefeliciteerd met de aanwinst! Goeie keus
Lekker man, ondanks de rukpicca’s!!
Ho eens! Welcome to the club
Dank heren! Een NA volgt. Dan kan ik direct de Tank van moeders de vrouw bespreken. De large versie, dus daar kan ik ook mee aan de zwier.
Yup, ik heb geen al te grote pols, dus dit is voor mij het model.
Ik ga m ook hier maar even posten. Vinden jullie m te groot voor mijn pols?
Net zoals je de Reverso vorm met geen rond horloge kan vergelijken is deze vierkant vorm dat dus ook niet
Te groot, te groot… Dit soort foto’s vertekenen, dus ik denk dat het kan, maar hij moet absoluut niet groter worden.
Heb je 'm aangeschaft?
De Santos is m.i. vele malen draagbaarder.
Nog niet. Zou morgen zo maar eens kunnen. En dat is t dan
Er is meer dan horloges. En dat komt ook dat de maanfase niet doorgaat en ik vraag me af hoe vaak ik de Hentschel in goud ga dragen. Ook omdat ik zeer zuinig ben op de Lange. Zal met een gouden Hentschel niet anders worden.
En daarnaast mss toch ook maar wat anders gaan kopen dan een horloge. Iets met een rode punt
Mss een giga anti climax voor hf