Nice!
Zo blijft ie ook mooi. Even wat meer Cartier dna.
Heb jij er de leren band bij? Die mist bij deze en ik vraag me af of ik daar eens in moet investeren.
Ja zeker, de croco in bruin. Initieel droeg ik hem vooral op de stalen band, maar eerlijkgezegd vind ik tegenwoordig fijner op leer. 100% de moeite waard! Gelijk hele andere look & feel.
Staat erg goed! Als het net zo comfortabel draagt als het leer icm vouwsluiting op mijn tank moet ik er ook echt aan.
Absoluut. De gewone tank must in Large moet het gaan worden. Vind de romeinse cijfers en band mooier en al vind ik het idee van de solarbeat als “vernieuwing” voor Cartier wat hebben, is een batterij verwisselen toch wel zo geregeld.
Al zal het pas over een aantal maanden zijn gok ik. Geen haast.
Nice!
Ja eens, die band heb ik gelijk gewisseld, echter vond ik het idee van die novelty technologie i.c.m. klassieke Tank ontwerp zo tof toen ik ervan hoorde. Had to have it!
Snap ik! Mooie keuze
Iedereen hun geliefde cartier kunnen bemachtigen? Vanaf morgen weer prijsverhoging, nr2 van dit jaar.
Iets meer dan 3% erbij op o. a. de Santos zag ik op de website inderdaad.
Afgelopen week in NYC, waar een van de original boutiques zit sinds 1917. Hier eindigen de echt bijzondere stukken.
Die BB is vervangbaar, maar deze Tank wegdoen? BEN JE GEK?
Ik hoor weinig mensen in dit topic over de 2e prijsverhoging van afgelopen maandag bij Cartier.
Is dit of niet opgemerkt of vinden de Cartier liefhebbers dit niet interessant genoeg en hebben geen moeite om iets meer betalen
Naar mijn idee viel de verhoging mee, je ziet het soms erger. En als je niet nieuw in de winkel koopt heb je er ook weinig last van
Dat is meer een Rolex dingetje toch? “If you ask for the price you can’t afford it.”
De eerste was in mei dacht ik. Beide keren zo’n beetje tussen de 3 en 5%.
Als je het twee keer in een jaar doet, dan lijkt het mee te vallen en valt het minder op. 10% in 1 keer komt anders aan.
Voor nieuw hoef je overigens niet altijd naar een winkel
2 maal met 5% verhogen kost je meer dan 1 maal met 10% verhogen
Uiteindelijk wel ja. Slim ook van Cartier
Zou je zomaar is gelijk in kunnen hebben. Apart volk die Rolex liefhebbers