Cartier only (Deel 1)

14 likes

Ik mag me vandaag ook trotse Santos eigenaar noemen. Moet nog wel even uitvogelen hoe ik hem het beste kan fotograferen. Hij draagt echt veel kleiner dan het lijkt op de foto.

Gekocht bij een bekende GD in het zuiden des lands. Even daarvoor bij SC erg prettig geholpen. Ze hadden hem niet op voorraad en bestellen had weinig zin. De verkoper wist me te vertellen dat Cartier, met in het bijzonder de Santos met witte plaat, steeds moeilijker verkrijgbaar is. Als je er nu eentje bestelt zou hij omstreeks januari/februari binnen zijn. Begint het bij Cartier nu ook?? Iets zegt me dat het wel meevalt aangezien tegenover in de straat er 2 nieuwe lagen voor minder dan list…en daar dus gekocht.

14 likes

Gefeliciteerd! Ga je vast geen spijt van krijg.

Overigens heb ik het idee dat de Santos juist veel beter verkrijgbaar is. Zie hem nu regelmatig gewoon op voorraad bij diverse AD’s. Een aantal maanden geleden was dat zeker niet het geval.

2 likes

Dat idee heb ik dus ook, vond het dus maar een raar verhaal. Voor de rest, nogmaals, echt uitstekend geholpen bij SC. Jammer dat we geen zaken konden doen.

De Santos Medium (links) lijkt zo opeens giga, terwijl ze alledrie uitstekend dragen :ok_hand:

22 likes

Mooi om naast elkaar te zien :+1:

1 like

Begin gefascineerd te raken van de Pasha als mogelijk 3e Cartier. Zowiezo in een Cartier vibe na aanschaf van de Santos XL

Pasha = Genta maar ontwerp is natuurlijk controversiëler

Toch eens passen binnenkort

Ook omdat de Dumont (2e optie) te dicjt op de Tank XL look and feel zit. Maar ook nog niet om de pols gehad. Wellicht dat de staal/goud variant echt anders voelt.

Op naar mogelijk Cartier drietal

11 likes

Toolwatch zou ik niet zeggen, want ik ga met dat horloge nog net niet in de tuin staan klussen, maar ik zou er rustig het water mee in gaan. Het is niet zozeer een toolwatch als meer een GADA.

De maat van die Tank is prima voor je pols, maar ik vraag me af of het qua stijl wel past. Ik bedoel, je loopt er bij als een skater met een sleeve en een peuk in je handen, en dan vraag je je af waarom een tank met croco-strap raar voelt. Naar mijn smaak past je DJ wel binnen die stijl.

Wat gebeurt er wanneer je een overhemd en een jasje aantrekt?

Ik ga me met die mening niet populair maken denk ik, maar als je een Tank draagt moet je je ook naar de Tank kleden. De Santos is in mijn ogen flexibeler van insteek, die kun je als dress-up en dress-down horloge gebruiken.

Ik ook. Dat horloge van @Liefhebbende is me een doorn in het oog. Dat gaat me vroeg of laat geld kosten.

4 likes

Pasha in, ADLC out wat mij betreft :wink: :sweat_smile:

Nouja hij is gerevitaliseerd door Genta. Maar goed het is bijna zeldzamer als je horloge geen Genta is…

2 likes

De aanhouder wint (uiteindelijk)

… Ik zit wel schuin te kijken naar blauwe Samtos XL. Maar de DLC bezel van deze versie is krasbestendiger. Het is echt een top horloge en heeft mijn beleving van de kwaliteit van Cartier sporthorloges serieus veranderd.

Kortom eigenlijk mijn nummer 1 in de beperkte collectie waarvan de Sedna SMP300 is verkocht waardoor er budget is voor een nieuwe aankoop

11 likes

Als je dit topic een beetje had gevolgd, dan had je gegarandeerd een nog betere prijs gehad :wink:

Geniet van je aanwinst!

Ik kan het je niet kwalijk nemen, lekker van genieten! En de ADLC is door die krasbestendigheid direct ook de meest GADA versie vind ik :wink:

1 like

Toffe foto! Maar wat zitten er vette klauwen op die bezels hè! Zal wel aan die goede hapjes gelegen hebben… :sweat_smile:

1 like

Ik heb om 11 uur 's avonds nog even de collectie staan soppen inderdaad :grin:

1 like

Dat is jouw nieuwe Cartier?

Prachtig man. Echt top uitvoering.:ok_hand:

1 like

Over mij hoef je geen zorgen te maken, heb een mooie deal gemaakt :wink:

Bedankt!

1 like

1k onder list ga je daar in Maastricht niet redden vrees ik :face_with_hand_over_mouth:.

Geen dank en geniet van je mooie Santos!

:sunglasses::clinking_glasses:

Het blijft mooi om mensen zo blij en verrast te zien met hun nieuwe aanwinsten.

De Cartiers beginnen de overhand te nemen in de collectie:

Cartier Tank Must groene dial, Santos Galbee XL 2823 en Santos Carree 2960. Hopelijk wordt hier volgende maand de Santos Dumont staal/black laquer aan toegevoegd.

24 likes

Very jealous!

1 like