Cartier only (Deel 1)

23 likes

Yes, thanks!

1 like

Ok ok ok, ik snap t nu wel.

Ding van @MrMojo ook even gedemonteerd om om de pols te krijgen, ja, mooi merk toch wel

10 likes

Jij kan makkelijk een maatje meer hebben :blush:

Yes! Eindelijk mag ik hier ook meedoen :innocent:

NA

29 likes

Leuk om te horen. Ja ik ben al bij 2 cartier boutiques geweest om er alvast eentje te reserveren. Ben zo benieuwd naar de black laquer, op foto’s tot nu toe helemaal geweldig.

1 like

Geniet van je Santos!!!

1 like

Thanks! Superblij mee. Ik overwoog een Tank, maar dit is zoveel interessanter en sportiever.

1 like

18 likes

Ik heb al een tijdje de Cartier Tank in mijn achterhoofd zitten als potentiële volgende aankoop. Ik focus me vooral op het large model want de automatic lijkt mij te groot voor mijn kleine polsen en quartz is voor mijn enige dresswatch in de collectie zeker ok.

Ik zag gisteren echter iemand op reddit met het smalle model om de pols, en eerlijk gezegd, het stond hem wel. In afwachting van het boutique bezoekje, zijn er hier mensen die bewust voor het small model gekozen hebben? Een foto ter referentie is nog beter uiteraard :slight_smile:

1 like

Verdomme wat lekker!

24 likes

Goedemorgen…

12 likes

Morning!

11 likes

Nog eentje dan

11 likes

De kans is groot dat er morgen een prachtige NA om mijn pols zit.:grin::grin:

5 likes

Alvast een voorproefje, incl vingerafdruk. Wat een waanzinnige kleur zit er verstopt in deze dial! NA topic volgt.

26 likes

Gaaf man, gefeliciteerd. :ok_hand:

1 like

Die is van Han? Mooi man.

1 like

He die ken ik. Zie post 3122. Proficiat!

1 like

Dankje, is idd van een ons bekend forumlid. Echt genieten.

1 like