Die Cartier tank op staal vind ik toch wel erg nice, nog wachten op de zwarte plaat die ik meteen op staal wil kopen. Kan ik hem mooi afwisselen met de rest!
Haha @HanDavinci, ouwe forumdealer! Het waren 7 mooie dagen!
Gefeliciteerd met je NA @Watchkeburt! Echt een unieke Santos.
De voordelen van herfst: onbewerkt al mooie kleuren en goed licht. Zelfs de blauwe wijzers knallen er uit.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik de mijne nog eens gedeeld heb. Wat een Santos geweld is er bijgekomen hier!
Lekker toch! Ik had er eerder geen klik mee, een jaar later smoorverliefd!
Daar sla je de spijker op zijn kop. Het is mooi, maar mijn record staat op slechts twee dagen
Haha zou zomaar kunnen dat er vanavond weer gewisseld gaat worden ja
Van het weekend in de nieuwe Cartier Boutique aan Rue de la Paix in Parijs geweest. 5 verdiepingen vol met Cartier, natuurlijk niet alleen horloges, maar een hele belevenis!
Check het detail op de wijzerplaat van de medewerker die het horloge kreeg toen hij 10 jaar in dienst was, toch wel leuk zo’n cadeautje van je baas!
Klopt, werkt prima!
Heel indrukwekkend! Als ik eens in Parijs ben loop ik er eens langs
Jip. Ik twijfel niet aan het horloge, maar wil het niet kopen zonder het gezien te hebben, en twente ligt niet net naast kortrijk.
lekker dagje uit van maken en dan naar huis met een horloge. heerlijk toch.
Allee hè, amaii! Ik kom nog weleens buiten Twente hoor, ben zaterdag in Antwerpen.
Het komt goed lees ik
Dat moet lukken!
Pfffffff, zo ontzettend mooi !!!
Zeer begerenswaardig:slightly_smiling_face: