Cartier only (Deel 1)

Inmiddels bandje van Kaufmann binnen. Super dun shiny alligator. Prachtig!

Had de Cartier buckle er nog opgezet maar omdat het gaatje in het midden een stuk ruimer is bij de Kaufmann, sloot het niet helemaal goed aan.

10 likes

Hierbij wat straps van Etsy, vorige foto blijkbaar niet goed geladen. Waarschijnlijk te min voor dit gezelschap. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Het is rustig hier, of liggen al die mooie Cartier’s in de kluis te wachten op weekend?
De mijne vandaag op blauw leer, is toch ook niets mis mee.

10 likes

Cartier La Dona, vervroegd kerstcadeau. Gegeven dus, niet ontvangen :slight_smile:

5 likes

Als ik het goed heb is dat een santos 8191.

1 like

Klopt, heb even eea opgezocht met met de rode plaat en kroon, vind je er weinig over.

24 likes

Blijft super :smiley:

1 like

Die van mij ligt nog te wachten op een nieuwe eigenaar voor weinig :wink:

Iemand nog zin in een leuk cadeau voor kerst :evergreen_tree::blush::evergreen_tree:

13 likes

Het perfecte Kerstcadeau.

1 like

Blijft een heel mooi model.
Eigenlijk moet je die toch lekker zelf gaan dragen.

1 like

Als het de medium was geweest zat ik nu in de auto :sweat_smile:

2500?
Dan wil ik m wel!

Owja. Dat is wel een vereiste…

2500 is nog teveel centjes voor jou. Je bent weer veel te geul. Gelukkig maar voor mij dat het ding jou niet past met je iniminie polsjes dan.

2 likes

Nondeju, ik had dat gemist. Leuke verzameling.

Ik wilde heel erg op like drukken, maar je rockt de verkeerde kleur badjas om een Harvey W te doen.

Mooie verkapte advertentie. Doe eens niet. Je kunt met TL2 gewoon even een topic in het blauwe maken, sla je slag, zou ik zeggen.

Plaatjes voor de sfeer. Daar komt men hier voor:

Onderste strap is van Delugs. Da’s een mooie. Zodra het gedonder met mijn Santos band van Delugs is opgelost ga ik die ook laten zien.

11 likes

Bedankt voor de tip, maar ben niet zo van de advertenties en het lopen leuren. Doe er graag een “echte” liefhebber een plezier mee hier op HF. Maak je over de prijs maar niet druk het is mij niet om geld te doen :blush:

Wat vinden we hier van?

Ben aan het kijken voor een 3e Cartier
Zinnen gezet op een Dumont
Nieuw in staal XL handwinder of staal/goud L quartz of dit oudje?

6 likes

Dit valt me tegen. Het is geen OEM geld, maar ook bepaald geen weggeefprijs.

3 likes

Deze ligt in Maastricht te koop

Klopt ga komemde week kijken naar deze Cartier, de blauwe Santos en de nieuwe Chronomat Copper

2 likes