Ja ik heb hem vorige week om gehad daar, zeer fraai exemplaar.
eigenlijk ben ik daar wel blij om. Harvey W is nou niet bepaald mijn spirit animal.
Wat is er mis mee? Ik heb er ook al één op de aankoop lijst staan, maar voor dat geld moet het wel werken.
Om te passen of met serieuze interesse?
Nee ze lieten hem zien toen ik een andere cartier heb aangekocht
Zo vreselijk cool! Weet iemand of hier een uurwerk van cartier zelf inzit? Of is dit nog de handgewonden uurwerk van JLC?
Ahh dus wel een eigen uurwerk… eerder had de handopwinder van JLC ook een “inhouse” status bij cartier dus weet niet of dat nu een ander uurwerk is. Maar zoals het hier staat dus zelf ontwikkeld. Thanks voor de info!
Ik beschreef het elders ook al:
Band werd geleverd met een deuk in het pakket, en die deuk vertaalde zich in een kuil in de band aan de zijde met de gaten.
Ken van Delugs zei dat hij het voor me ging regelen, een nieuwe band. Komt na een tijdje Ethan van Delugs in de lucht, en begint over welke kant ze op moeten sturen. Ik stel een vraag over de kleur-matching van beide banden (voor 280 Euro ex BTW toch wel een een redelijke vraag), en of ze me niet beter een hele band op kunnen sturen.
Vervolgens doen ze het uiteindelijk wel, maar kom ik er ook achter dat het bevestigings-mechanisme aan de gedeukte kant van de band niet goed in de lug klikt. Welke lug dan ook. Dus da’s niet kosher.
Ik zit na erg lang wachten dus nog steeds zonder band, maar ze gaan er eentje maken. Ik ben underwhelmed.
De volgende haal ik gewoon bij Cartier, dankjewel.
Niet meteen zat erbij toen ik hem van Cedric overnam
Gefeliciteerd met deze mannen Santos
Bonjour mes amis,
Ik benader jullie kenners voor het volgende mbt de Santos:
-
Klopt het dat de blauwe ref. WSSA0030 (ongeacht med/L/XL) de enige “gewoon” stalen Santos met opgelegde in indices is? Zijn er evt ook Santos’sen met een witte dial ivm opgelegde indices?
-
Heeft iemand wellicht macro-shots van de indices van Ref.
WSSA0030 ?
For the record: Ik neem terug wat ik daar gezegd heb.
De communicatie over hoe en wat liep stroever met de één dan met de ander bij Delugs, maar ik had vandaag na een vliegensvlug transport zomaar een prachtige Shell Cordovan band in m’n handen.
Ze hebben toch een volledig nieuwe band opgestuurd, en eerlijk is eerlijk, deze doet het prima met de lugs, het leer is ongelofelijk dun en soepel, en die Japanse Cordovan heef echt een sjieke uitstraling.
Iets met nopjes.
Ik ga m’n eerste ervaring afdoen als een incident met transportschade.
Dat ziet er gelikt uit, ik stem voor.