Zelfs op mijn 18-18.5 steelt ie de show 
Gents,
Ik ben het eens, een medium zou veel “lekkerder” dragen. Ik heb een Santos medium ook eerder om de pols gehad en weet hoe heerlijk het draagt. Ik heb ook jarenlang 36-39mm horloges gedragen.
Ik ben echter iemand die van mening is dat een sporthorloge best wel aanwezig mag zijn en hierdoor draag ik bijna alleen maar divers groter dan 40mm. De Santos-large voelde vanuit deze context al flink kleiner en daar moest ik al aan wennen, zie vergelijking:
En onder je motorpak dan? Zo’n Italiaans pak mag natuurlijk lekker strak zitten, maar een 42mm diver zit dan snel in de weg.
Confirmed! 

Bij de Santos kan je weldegelijk de links aanpassen zonder gereedschap. Heel simpel met je vinger ( SmartLink self-fitting technology). Dat maakt de band juist zo fijn in gebruik. Alleen de oudere banden hebben deze optie niet.
Kwa maat valt de Large op de pols ook best mee met z’n 39.8 mm. Is verder ook mooi plat. Ben benieuwd naar je keuze. We zien de foto’s wel tegen die tijd 
Je moet vooral doen waar je je comfortabel bij voelt
mijn eigen voorkeur is vaak 36-38mm, waarbij ik vind dat toolwatches juist wat groter mogen zijn, 40-42mm.
Ik fietste langs de nieuwe Cartier boutique in Amsterdam dus even gestopt om een kijkje te nemen. Prachtige zaak, enorm vriendelijk ontvangen en versteld gestaan van de ongebruikelijke stukken die er getoond werden. Stond echt even te kijken of ik nou wel goed zag wat ik voor mij had en hoe sommige dingen in elkaar zaten. Een mooie en positieve ervaring zo
Hier wat foto’s
@Dizono, ik draag bijna nooit een horloge onder mijn motorpak 
@Sub64, hmm, daar had ik dan beter op moet letten, ik ga maar binnenkort ook even naar de Cartier boutique, dankzij inspiratie van @OmroepMax, en daar beter bestuderen. En yep @Voetsie dan ga ik ook even de medium voor de laatste keer passen.
Groets, E.
Erg tof
Gefeliciteerd!
Gaaf!
Genieten maar!
Heerlijk, enjoy man!!
Gaaf!
Nice!

Cool bandje op die Tank
Beide prachtig!! Wat maak jij toch schitterende foto’s