Cartier only (Deel 1)

Staat er een met korting in blauw :wink:

1 like

De zwarte bedoel je? Ik ben voorzien. Dank je :slightly_smiling_face:

13 likes

Nice! Mooie band ook! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

1 like

Dank u. Bulang and son.

Plaatjes :slightly_smiling_face:

20 likes

Een snelle wrist-shot bij de AD van de Cartier Drive Extra-Flat. 6,6mm hoog met Piaget handwind movement. Hele mooie, grote dial met veel ruimte die mooi om de pols valt door de korte lugs en de dunne case.

Jammer dat deze reeks er uit gaat. De originele Drive De Cartier was de eerste Cartier die mijn aandacht trok in 2016 toen ik nog niet heel lang in horloges geïnteresseerd was. Dit zal het laatste exemplaar zijn die mijn AD nieuw kan leveren, dus de twijfel om te kopen slaagt toe. Ik was eigenlijk voor een Santos aan het sparen, maar die zie je al zo veel. Beslissen voor de volgende prijsstijging er aan komt…

23 likes

Erg tof, maar de flipperitis en de honger naar iets nieuws spelen toch weer op.
Morgen bij beter licht een paar goede foto’s maken, dan gaat hij in het blauwe deel.

24 likes

Zeker, maar er komt altijd wel weer iets leuks voor terug.

1 like

Nieuw! Na de two-tone santos galbee uit 91’.

23 likes

Gaaaf, dit zie je te weinig

De Roadster gaat deze week weg voor service. Goede reden de Tank weer wat polstijd te gunnen.

13 likes

Mooi! Is dat geen Panthere?

Dit is de panthere medium inderdaad! Na de galbee moest deze der komen!

2 likes

Hij blijft lekker de Santos.

20 likes

Tank time :smiley:

12 likes

Soort wishfull thinking :smiley:
Cartier moet er nog komen

14 likes

Schier brilleke baas

Hoe vinden jullie de dial van de Santos? Vind het horloge op foto’s prachtig, maar tijdens passen kreeg ik het gevoel dat de plaat iets mist. Zit eigenlijk geen diepte in. Bij sommige tanks vind ik bijvoorbeeld de guilloche erg mooi, maakt de plaat een stuk interessanter. De stalen Santos is een witte plaat met geprinte numerals en minute track, that’s it. Zelfde vond ik bij de Dumont: mooi horloge maar plaat wat ‘saai’?

3 likes

Ja ik heb exact hetzelfde, daarom heb ik er nog geen :laughing: Maar de case en bracelet maken veel goed.

Bij de blauw le variant en grijze variant geen issue. Vwb de witte variant snap ik je opmerking

10 likes