Ja klopt. Alleen is de medium er alleen in het wit helaas.
Got it.
Helemaal eens! Die plaat is een stuk levendiger, maar vind wit wel strakker en inderdaad ook niet in medium size te verkrijgen. Valt me op dat ook de gouden modellen dezelfde plaat hebben, op de tanks bijvoorbeeld hebben de gouden varianten wel meer detail op de dial.
Bah, snel weg doen Tuur
Vooralsnog niet
Ben ik gedachten wel bezig met serieuze reductie van de collectie maar wacht nog even tot ik de custom Staudt chrono in staal met handgesneden guilloche wijzerplaat binnen heb. Als dat horloge is wat ik hoop gaat idd ook deze Cartier naar het blauwe deel.
Wat een dial!
Prachtig! Proficiat. Erg cool om dit als man (veronderstel ik?) te dragen.
Heb je ze bij een juwelier binnen gepast?
Onder fel licht oogt de plaat wat flets. Buiten en niet in fel licht is de plaat best mooi. Ik zal het nooit een briljante plaat vinden maar de band, wijzers, kast en een beetje de wijzerplaat maken het een zeer mooi horloge
Inderdaad alleen binnen bij juweliers. Met die dubbele deuren is het niet zo makkelijk om een sprintje naar buiten te trekken
Het is een mooi wit in het daglicht inderdaad. De plaat is licht glanzend en de print is heel fijn gedaan. Ik mis alleszins niet persé nog meer detail in de wijzerplaat, er is al zoveel te ontdekken aan de kast en band. De geblauwde wijzers komen ook mooi tot hun recht zo.
Less is more hier!
Helemaal mee eens!
De wit/zilveren/opaline dial, is de klassieke (herkenbare) Cartier dial. Mooie frisse combi
Ik had die dial graag gezien op het nieuwe model! Echt heel mooi gedaan.
Minus de datum! Erg mooi ja
Ja die snap ik wel!
Correct, meest onzinnige datum venster sinds het ontstaan van polshorloges
Potverdikke Twan… nu wil ik deze, maar dan two-tone. En liefst zonder datum.
Doen!
Ja das makkelijk gezegd, maar wat vind je nog zoiets