Ik heb een DJ41. Maar vond de Santos Large wel echt Large. Snel eens een medium passen dan.
Ik zie in dit topic voornamelijk de Tank en Santos voorbij komen maar zijn er ook mensen met een Ronde? De 36mm variant lijkt mij een mooie dresser voor heren met een klassiek formaat echter wordt op de meeste websites dit horloge gecategoriseerd als een vrouwenhorloge. Hoe denkt HF hier over?
De Tank XL vond ik ook perfect.
Ondergewaardeerd idd
Ziet er strak uit, goede keuze!
Ah, dank je, juist, ik was vergeten dat terug te rapporteren… Ze hebben me bovendien een nagelnieuwe gestuurd vanwege een deuk in de band, dus eind goed al goed.
Ik ga er ooit nog eentje bestellen, een bruine Cordovan, misschien een Epsom.
Ho ho! Mij hoor je niet klagen of tegenspreken! Ik ben normaal gesproken van de 35-36mm crowd Maar de oudere modellen ogen een stuk kleiner dan wat de maat doet vermoeden om de een of andere reden. Het zal wel tussen m’n oren zitten
Misschien maar eens een keer eentje zien te bepotelen.
Voor mijn vrouw zou ik graag een rose gouden horloge willen kopen.
Nu kwam ik de 33 of 36mm Ballon Bleu tegen, iemand in het bezit van zo’n horloge?
Ik geef toe, op de foto is er niks mis mee. Heb zelf een 16.5 cm pols, dus ben benieuwd hoe jou de Medium zou staan. Bij mij was de Large te groot. Zou zomaar een kwestie van smaak kunnen zijn natuurlijk. Ik heb graag compacte horloges.
Ja staat je wel.
Persoonlijk mis ik dan iets van elegantie die zo mooi bij een merk als Cartier past, maar is inderdaad een kwestie van smaak.
Ik ben niet zo elegant
Wat een prachtige herinnering aan je zus
Is ook een kwestie van wennen. Een DJ is rond. Net als de meeste horloges zijn, maar de Cartier waar jij je oog op hebt laten vallen is dat niet.
Onder de 16.5 cm staat de Medium bijna altijd goed. Is je polsmaat groter dan 17 cm, dan kan de Large prima. Verder ligt één en ander ook aan de vorm. Plat en breed of rond
Voordeel van de Santos Large is dan wel de datumaanduiding (mocht je dit nodig vinden uiteraard). Tevens hebben de laatst nieuwe versies de nieuwe banden, met simpel uitneembare schakels voor de afstelling.
Succes met je keuze en we zien de foto’s wel verschijnen!
Gaaf! En mooi aandenken.