Cartier only (Deel 1)

Ze leveren een bruin lederen bandje mee inderdaad, maar niet in de best denkbare tint.

De OEM bandjes zijn stevig aan de prijs, maar wel fraai.

6 likes

Gewoon op staal, dan is ie het mooist :grinning:

2 likes

Het verschil zit in het cijfer 4 . Bij de één is die verbonden en bij de andere is de 4 echt als vier losse streepjes IIII .

1 like

Heeft nog niemand hier het bandje aangepakt met b.v. olijfolie om de tint wat minder oranje te krijgen?

1 like

Als je paar jaar niks aan de bezel doet gaat ie er vanzelf brushed uit zien denk ik

10 likes

Ik heb ooit wel een klein koffievlekje gemaakt. Het oogt niet onaardig. Invetten zou inderdaad wel een optie zijn.

Hoor dit voor het eerst, maar zou in dat geval geen olijfolie nemen. Olijfolie plakt en kan gaan ruiken. Neem je bijvoorbeeld druivenpitolie (gewoon te koop in de Appie), dat is ‘droog’ en geurloos. Zo zullen er nog wel meer (betere) alternatieven zijn :slight_smile: .

1 like

Goed dat je het zegt al heb ik dit eerder zonder problemen gedaan op een andere leren band :slight_smile:

De Santos brengt wat licht in deze druilerige dagen.

Onvoorstelbaar dat ik dit horloge voorheen maar niks vond.

22 likes

Ik ben ooit ook zo geweest… gelukkig komt de wijsheid met de jaren :wink:

3 likes

Originele meegeleverde bandje vind ik ronduit lelijk van kleur…

Mijn babywatch heeft helaas geen bandenwissel systeem

7 likes

Ongelovelijk mooie horloges hier. Ik overweeg een horloge als cadeau voor mijn vrouw, een tank of misschien tank francaise of iets dergelijks.alhoewel ik wel de 30m waterproof wat mager vind, maar dat past ook wel weer bij het horloge. Kent iemand dan wat adressen waar er eventueel 2e hands te verkrijgen zijn? Chrono24 ken ik natuurlijk wel, maar ik wel het horloge wel eerst in levende lijve zien.

Chrono24 kan je zoeken op nl en dan staat de naam van de verkopende partij erbij, zodat je naar deze winkel kan
Juwelier Burger in Maastrichf, Steiner zit daar ook
Of Gassan die heeft er ook soms mooie.
Er zijn er nog wel meer, maar deze dealers hebben ze ook vaak op chrono staan.

Snel wat lectuur bij de koffie :innocent:

17 likes

12 likes

Vrij casual, maar dit horloge verbaasd mij steeds meer sinds ik hem heb

22 likes

100% dit. Daar heb ik HF en twee beruchte heren hier voor te danken, denk ik.

2 likes

:sunglasses:
Erg fraai! Mooie combinatie met de kleur band!!!

1 like

Toen ‘ie uitkwam direct besteld. Jammer dat de crocoband zo’n zaadkwaliteit is, dus snel een Molequin band besteld.

Draag ‘m zeer regelmatig, wordt er nog altijd blij van.

17 likes

Lekker speels met die band :ok_hand:t2:

1 like