Cartier only (Deel 1)

Ik val stil… mijn eerste gedachte: “gvd” (voluit)

Dat is het beste wat je nu kan doen! Geniet van de tijd die je samen nog hebt!!

Doen we zeker!

1 like

Wat een heftig bericht @Lexie2797 :pensive: en wat mooi hoe jullie dit project dan samen hebben gedaan. Ik wens jullie nog een heel mooie waardevolle tijd samen, om te koesteren.

2 likes

Hiermee wel de beste Franken watch ooit.
Voor altijd koesteren die herinnering en well done.

Heel veel sterkte en vooral nog een z’on lang mogelijke mooie tijd samen gewenst.

2 likes

16 likes

22 likes

Zie dit nu pas … pffff wat een ellende zeg …
Heel veel sterkte :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

1 like

18 likes

Sorry, ik lees dit nu pas, maar heel veel sterkte toegewenst.

1 like

OMG. Heel veel sterkte samen!!!

Heel mooi! Is dit de small?

Dit is de mini santos demoiselle

1 like

Prachtig stijlvol, zouden meer vrouwen moeten doen :+1:

1 like

Ligt wel aan je pols, bij een grovere pols denk ik dat je een maatje of twee maatjes groter moet.
En ben wel blij dat niet iedereen hetzelfde draagt. Dit model is overigens ook niet meer verkrijgbaar.
Maar ik draag overigens ook 36 mm wel :wink:

1 like

Heel mooi horloge ja. Die heb ik mijn vriendin cadeau gedaan. Krassen kijken wat heftig maar valt net verkeerd in het licht

5 likes

Krassen zou je kunnen laten weghalen
Maar zo te zien heeft ze er plezier van en daar gaat het om, prachtig os dit model :smiling_face_with_three_hearts:

Pfff brok in mijn keel… wat prachtig dat je dit voor haar kan doen op deze manier. Heel veel sterkte! En die herrinneringen… wat zijn ze belangrijk! :pray::pray::pray:

1 like

Hier word ik wel even stil van… heel veel moed samen!
Wat een mooi project is dit. Prachtige trinity dial.

2 likes

Ik ben me aan het oriënteren over de aanschaf van een Cartier Santos de Cartier met het bandensnelwisselsysteem. Zit je voor een extra leren bandje dan aan de banden van Cartier vast? Weet iemand waar ik online de Cartier bandenopties voor de Santos kan vinden?
Ik heb zelf best wel gezocht online, tevergeefs.

Delugs heeft ook banden met hetzelfde systeem, maar die gaan hiermee stoppen na dringend verzoek hiertoe van Cartier, dus dat is eindig. Je bent dan inderdaad alsnog gebonden aan de banden van Cartier (no pun intended).