Cartier only (Deel 1)

Dat is een mooie combi :star_struck:

1 like

Al weer een tijdje geleden dat ik deze om had, maar wat draagt de Santos toch prettig.

20 likes

Grainings.

20 likes

Poh hier heb ik toch wel veel plezier van

25 likes

Blijft een grote favoriet inde collectie. Binnenkort eens kijken naar een extra bandje voor wat meer afwisseling.

19 likes

11 likes

Mijn vrouw heeft dezelfde, en ik ben op zoek geweest naar een passend bandje. Dat valt niet mee, tenminste als je het perfect wilt hebben.

Er zijn 2 keuzes.

1. origineel Cartier, perfect, maar met €500 voor alleen het leer, zonder sluiting vind ik de prijs belachelijk.
  2. DeLugs. Iets voordeliger (nog steeds €300+ voor croco), en veel keuze in materiaal en uitvoering. Past ook perfect.
    https://delugs.com/collections/all/products/custom-watch-strap-cartier-santos-dumont?variant=39529509027953
4 likes

15 likes

Dat is niet misselijk inderdaad, 500 euro voor een bandje. En ik begrijp dat Delugs binnenkort stopt met deze banden. Blijft weinig over zo…

2 likes

Mijn Cartier loopt niet helemaal lekker meer. Zo te zien blijft de secondewijzer achter de grote wijzer hangen.

Heeft iemand nog tips waar ik hem weg kan brengen omgeving Den Haag of Groningen (daar ben ik 2 dagen per week).

Of gewoon S&C?

Maar een paar uur uit de stickers :partying_face:

38 likes

Tempus in Midwoud is een Cartier-partner. Het ligt vijf kwartier van Den Haag maar zou theoretisch precies tussen Den Haag en Groningen kunnen zijn.

Gefeliciteerd :partying_face:
Waanzinnig mooi!

1 like

Heel mooi! Geniet ervan :blush:

1 like

Volgens mij goede banden bij www.vintagetankwatches.com
Eigenaar heeft een Cartier verleden en volgens mij zijn de banden van een goede kwaliteit.

2 likes

Steltman Den Haag ?

2 likes

Ik vind Steltman (DH) veel fijner dan S&C. Zitten bijna naast elkaar. Parkeren Q Park Noordeinde; piepklein parkeergaragetje maar vlakbij beide winkels :ok_hand:

2 likes

Excuses als de vraag kort geleden al gesteld is, maar ik kan het hier zo snel niet vinden:
Ik zoek een mooie nieuwe band voor de Tank Solo van mijn vrouw.
Vouwsluiting, dus geen gesp zoals ze bij Delugs aanbieden. En eens wat anders dan de bandjes Cartier…

Zelf samenstellen is een pre.
Bedankt alvast!

Je kan ook zelf bestellen, is een stuk meer keuze. Heb er zelf goede ervaringen mee voor mijn (Cartier) horloges.

3 likes

Als het goed is heeft S&C in Groningen nu een horloge maker in house. Je zou ze even kunnen bellen om te horen. Mijn ervaringen in Groningen is altijd goed geweest :ok_hand:t2:

1 like