Jah helemaal mee eens, mocht de prijs omhoog gaan mag er eigenlijk ook wel een onderdeel verbeterd worden zeg maar
Het geld waarin de prijs wordt uitgedrukt verliest meer dan 10% waarde per jaar, dus in relatieve termen gaat Cartier er zelfs met de voorgestelde prijsverhogingen nog op achteruit. Verbeteringen zal wel noppes zijn dus.
€ 7700 voor de Santos medium zag ik bij S&C.
Edit: ook bij Cartier zelf als je hem in je winkelmandje knalt.
Zozo, ze gaan lekker qua verhogingen. Ach, hij wordt er niet minder tof door. Alleen moet je iets langer sparen voor die tofheid
De Tank Must Large is toch maar liefst 250 euro duurder geworden: van 3600 naar 3850. Dat geld geef ik toch liever uit aan een mooi leren bandje.
Dit gaat toch geen mens betalen als ze ook nog een halsstarrig de korting gaan weigeren?
Bij de Cartier boutique weigeren ze korting te geven. Bij SC is korting wel mogelijk.
Vind het ook wel weer wat hebben eigenlijk; “dit is wat wij denken dat het waard is, waarom zouden we met minder genoegen nemen?”
en ook andere ADs
Ik vraag mij af waarom men dan bij de Boutique zou kopen. Ik heb liever korting.
Korting zal ook minder worden / stoppen bij SC en de paar ander AD’s ( er zijn er nog 3 buiten SC ) denk ik.
ik vind het ook wel iets hebben, geen korting geven…komt je imago ten goede en als mensen €8K willen betalen dan willen ze ook wel €8.5K betalen.
Damn, 2k meer dan ik bij de AD heb betaald in november 2021
En 1000 meer dan de catalogusprijs toen ik die van mij kocht een jaar geleden. Het gaat hard!
Er staat Cartier op, dat verkoopt gewoon. Wij zijn niet hun belangrijkste klanten.
Holy sh*t. Een half jaar geleden betaalde ik nog € 7.450 list. Zonder korting. Grijs zal hij over een tijdje niet meer onder de 7k gaan denk ik.
Ik denk dat ie over 2 jaar 10k gaat kosten bij Cartier
Mja, ik ben niet zo iemand van “maar de beleving is dat waard”, maar toch moet ik zeggen dat mijn ervaringen bij de Cartier Boutique(s) altijd buitengewoon zijn geweest. Kan menig filiaal van S&C nog iets van leren.
Heb vorige week even met Cartier gebeld, kreeg gelijk een vragen lijst met hoe vond u onze service, wat zouden we kunnen verbeteren etc. Dat geeft wel het idee dat ze service zeer hoog hebben
Dit krijg ik ook bij SC, als normale klant.