Cartier only (Deel 1)

Ik hoor zoveel verschillende verhalen. Sc zegt niets te weten. Gassan had het over vanaf gisteren en Cartier hoofdkantoor sprak over zeer binnenkort. En dan hoor ik ook nog 5 of 8% maar ook weer 6%. Een behoorlijk flinke pot nat zo :joy:
Ik ben wel redelijk op de hoogte wat de prijzen doen en kom er al een tijdje dus ff zien of ik nog wat meer kan los peuteren haha

1 like

Weer even in de leer fase

10 likes

De R in Cartier? Zit die niet gewoon onder de uurwijzer verstopt?

Toen ik mijn santos kocht in januari 2021 was de list al 6550.

Er zitten twee R’en in Cartier hè?

2 likes

de andere R

1 like

In de Cartier boutique waren ze gister de prijzen al aan het aanpassen. Gaat per dinsdag in, en per item is de stijging anders maar dus tussen 5 en 8%. Een aantal sieraden met diamanten zou niet stijgen, maar verder vrijwel alles. Dus vreemd dat S&C doet van niets te weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoop dat je horloge er snel is, leuk om naar uit te kijken!

2 likes

Jah heel bijzonder dat iedereen wat anders zegt, maar goed door de bank genomen kan je er donder op zeggen. Want het is de tijd van het jaar.

Jah hoop het ook, was wel jammer dat het gisteren zo liep maar goed. Wordt gelijk werk van gemaakt en opgelost. Precies daarom blijf ik graag in Groningen terug komen :ok_hand:t2:

2 likes

Ah, goedemorgen :joy:

2 likes

De R waar het om gaat op de wijzerplaat is ook de gene die je uitspreekt :wink:

Die Medium Santos met blauwe of groene plaat die in Juni komt ga ik toch wel in de gaten houden. Aan net boven 6k écht een leuk horloge vind ik.

13 likes

De Santos staat ook al een tijdje bovenaan mijn verlanglijstje en hou daarom de prijzen al een tijdje in de gaten. Onder de 6.5k lukt nu al niet en van wat ik lees is er deze week weer een prijsverhoging.

1 like

Ik kan die dingen precies nog niet vinden op de website?

Ze staan er nu ook nog niet op, maar ik neem aan dat de prijs voor de blauwe of groene plaat gelijk zijn aan die van de witte: CRWSSA0029 - Santos de Cartier-horloge - Middelgrote uitvoering, automatisch uurwerk, staal, verwisselbare metalen en lederen banden - Cartier

Nog geen prijsverhoging gezien trouwens. @ATallGuyCollectingWatches schreef iets over 17 april en bij o.a. Breitling heb ik gister wél een prijsverhoging gezien.

1 like

De ene zei gisteren de ander zelfs zaterdag, maar idd nog niks gezien. Maar Jah tijd van het jaar dus zal geen weken of maanden meer duren denk ik

1 like

S&C +300 / 6,7% voor de Tank Must XL.

Boeie lelijk ding, die mogen ze toch wel in de afval bak gooien :joy:

Ja, 7.3k vind ik dan wel weer aan de prijs eerlijk gezegd.

1 like

Ff kijken wat de prijzen op chrono doen, zijn geloof ik wel wat lager. En dan bij AD balletje op gooien over de prijs. Ze willen wel verkopen en geven liever korting dan dat jij ergens anders koopt :ok_hand:t2:

Als de prijs straks naar 7.5-7.8k gaat dan gaat Chrono24 daarin mee. Pas bij 15% ofzo wordt het weer interessant.

Ik hoop dat de Santos gespaard blijft dit jaar. Het horloge heeft al heel wat concurrenten overleeft op mijn wensenlijst, maar zit aan (over) de bovenkant wat ik voor een horloge over heb.