Bijzonder dat het door de QC van Cartier door is gekomen.
Franse slag.
In Zwitserland is de productie.
Ik weet hoe klein die letters in echt zijn, woensdag nog de medium gepast
Zeker! Er glipt altijd wel een horloge door de QC heen. En het zou wat zijn als de AD’s net zo ocd gek zijn als een gemiddelde HF lid, ieder horloge met een loepje inspecteren
Tsja wie zal het zeggen. Ik denk ook niet dat het bewust is. Heb er best wel een tijdje gezetten, we hebben over van alles en nog wat anders dan horloges gepraat. En hij zei ook gelijk al nee dit gaan we niet doen, deze gaat terug en ik laat een nieuwe komen. Maar voor een horloge van 8k verbaas me dit wel
Fijn man! Wat is de verwachting wanneer je het om je pols kan slingeren?
Jah zeker, had ook niet anders verwacht. Kom er ook al een tijdje en altijd goeie ervaringen daar
Waarschijnlijk woensdag, maar wel pas als ik een belletje zou hebben gehad. En anders vrijdag
Lekker rap dus! Blij voor je!
AD had voor mij een medium besteld, duurde ook een kleine week dus dat zal wel kloppen waarschijnlijk
Zal van een ander filiaal of van SC HQ komen neem ik aan, dus lekker snel.
Ik zou het wel leuk vinden om zo’n miskleun te hebben lekker quirky.
Hahah dan moet je even sc Groningen bellen ze hebben hem vast nog wel
Dan heb ik twee van die dingen die liggen te verstoffen. Dat schiet niet erg op.
Overigens niks mis met het horloge hoor, maar ik draag hem eigenlijk alleen als ik wat deftiger de deur uit ga, zij het voor een etentje of een avondje uit met mijn vrouw.
Das de Captier, goud geld waard (bij Rolex werkt dat zo wel …)
Zo’n Polex zou ik nog kunnen smaken.
De VII is ook niet helemaal lekker gelukt.
Kan ik hieruit concluderen dat je een vast percentage korting krijgt op de nieuwe prijs?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik merkte wel dat de verkoper het eigenlijk ook niet helemaal eens wat met de prijsverhogingen van de laatste tijd. Dat kan natuurlijk zijn persoonlijke mening zijn, geen idee wat hij kan en mag na een prijsverhoging. Maar hij zei wel iets over marge
Moet goed komen dan. Hopelijk gaan ze maar een paar procent omhoog en krijg je meer korting.