Is een Santos Galbee en die heeft geen push pin als bandmontage. Is een pen met huls en een gewone lederen band kan hieraan niet gemonteerd worden, alleen de speciale Cartier band met ingebouwde versterking + een vouwsluiting.
Het is maar een mening. Ik denk dat het belangrijk is dat je doet waar jij je het best bij voelt. Jij moet er tenslotte elke dag naar kijken! ik vind de Medium ook mooi door zijn eenvoud omdat hij geen datum heeft. Maar ik zou ook kunnen begrijpen als je voor de large gaat!
Cartier is wel het merk met de meest interessante band-gerelateerde oplossingen
Uit interesse, hoe verwijder je de band in dit geval?
Bedankt voor je reactie en uitleg.
Dus zal ze toch naar de Cartier moeten.
Haha maar betreft de band ben ik het wel met je eens hoor. Cringe altijd zo erg als ik een vrouw met kleine polsjes weer eens een dikke iwc zie dragen op insta. Ik koop gelukkig tot nu toe wel altijd wat ik zelf wil bb burgundy en gmt en seamaster. Niet de meeste super populaire modellen. Maar ik hou wel van ze Jah dat de medium geen datum heeft trekt me dus echt wel heel erg. Lekker clean time only. Snap ergens niet waarom ze dan de large met datum hebben gemaakt. Of zou dat misschien te steriel en flets worden?
Met datum verkoopt doorgaans beter, behalve hier bij ons horlogenerds dus. Misschien was een medium met date te druk? Wie zal het zeggen
Of naar een geautoriseerde Cartier horlogemaker, heb net voor een Santos Galbee GM deze band en sluiting besteld.
De vrouw had graag een beetje zomerse kleurtjes willen hebben, dus had gehoopt dat er universele bandjes op hadden gepast maar helaas , dus ze zal het met de stalen band moeten doen.
Veel plezier zo bij de AD kerel! Benieuwd naar de foto’s en je uiteindelijke keuze.
Succes en veel plezier vandaag! En je niet gek laten maken. Gewoon allebei passen en dan zegt je gevoel wel welke je voorkeur heeft.
Ik dacht ook altijd dat ik medium wilde, maar liep uiteindelijk toch de deur uit met een large. Daar klikte ik uiteindelijk veel beter mee.
Large is the way to march
Nou helaas, huilie huilie, met lege handen naar huis gegaan. Mijn voorkeur ging uit naar de large. Maar helaas, viel mijn eagle eye, al vrij snel op. Dat een pootje van de R miste. Eerst al een bezel van m’n bb die niet goed uitgelijnd zat. Toen een seamaster gehad, waarbij een streepje van de minute track te kort was en nu dit. Ik ken mezelf ik zou me er aan gaan storen. Dit was de enige die ze hadden liggen. Dus er wordt een nieuwe besteld. Gelukkig ook al tot een prijs gekomen. Waar ik me wel in kon vinden. En waarbij ik niet het gevoel had, dat ik last zou hebben van een mogelijk prijsverhoging.
Oh! Goed dat je dat zag. In ieder geval al gefeliciteerd met je bijna NA!
Het is een beetje een zegen en een vloek tegelijk
Jeetje. Dat ziet een blinde nog. Hadden ze zelf ook wel kunnen zien
Jah het viel me ook vrij snel op. Was eigenlijk niet eens, dat ik nou echt de wijzerplaat aan het bestuderen was
Bijzonder dat ze dit niet zien of dat ze het zien en toch verkopen. Je wilt als AD toch een goed product verkopen
Ik gok op het eerste, eigenlijk. Weet je hoe klein die lettertjes in het echt zijn?
Ik snap wel dat ze zoiets een keer niet zien, moet ik eerlijk zeggen. Ik mis ook wel eens iets. En vergeet niet dat iedereen zo ocd over horloges is als het gemiddelde HF lid, hè?
Maar netjes opgelost volgens mij, @ATallGuyCollectingWatches. Veel voorpret alvast!
Scherp hoor!
Als dit een Rolex was geweest had je nu juist een collectors item te pakken gehad!