Cartier only (Deel 1)

Jawel, ik geen Tank! :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

:joy: mijn West-Vlaamse zinsbouw even niet kunnen onderdrukken :see_no_evil: dubbele negaties ftw!

2 likes

Tijd voor een pocketshot.

58 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge! Staat nog op mijn wensenlijstje.

1 like

Draag hem ook vaak, prachtig horloge inderdaad thanks. Hoop dat je hem ook kan bemachtigen.

Laat ze zien, die mooie Cartiers!

22 likes

Eigenlijk nooit iets met Cartier gehad, ondanks dat ze iconische modellen hebben, maar deze vind ik toch wel heul erg fraai!

1 like

Ze proberen het bij Cartier ook gewoonโ€ฆ Skeleton Santos :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

:smiley::+1:

33 likes

Hahaaaa je hebt er ook eentje gekocht; mooi zeg!! Ook de witte variant is prachtig. Heel erg veel plezier ervan maar dat zal wel lukken!

Durf nu bijna niet te zeggen dat de mijne van de week gaat vertrekken. Ik vind hem werkelijk รฉรฉn van de mooiste horloges die ik ooit had maar de flipperitus (en andere hobbyโ€™sโ€ฆ) winnen het weer eens.

Maar wat een mooi ding is het!

2 likes

Even een foto zolang het nog kanโ€ฆ

17 likes

Jammer dat je er alweer klaar mee bent want het is echt een geweldig horloge. Maar ja flipperitus is een zwaar onderschatte afwijking waar nog weinig tegen te doen is. :smile:

4 likes

Inderdaad.

Maar mooi systeem hรจ, dat je de schakels eruit kan halen of erbij kan doen zonder schroevendraaiertje, en de band binnen 20 seconden kan wisselen voor de lederen. Echt een mooie innovatie!

2 likes

Ja dat is inderdaad top en op zich vreemd dat niet alle fabrikanten zoโ€˜n systeem kennen. Scheelt heel wat nare krasjes op de lugs :slightly_smiling_face:

1 like

Beeldschoon.

Ik vind deze ook fantastisch :heart_eyes:

15 likes

Prachtig horloge

1 like

Gemaakt door Roger Dubuis (uurwerk), met eigen ogen gezien.

En , ziet het er irl mooi uit? Ik vind het niet bij dit model passen persoonlijk.