Cartier only (Deel 1)

Ik heb de CNC machines de platines uit zien spugen en de finissage van tandwielen daar gezien. Ook van de Cartier tourbillons.

Ik heb geen enkele geassembleerde Cartier daar voorbij zien komen.

Het is trouwens ook niet mijn smaak.

1 like

Thanks!!

Ben voorzichtig aan het kijken naar een Cartier Tank vintage. Ik zie alleen zoveel modellen/soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand misschien een goed overzicht hiervan of artikelen? Ik vroeg mij daarnaast af wat een beetje normaal bedrag is voor een vintage tank. Is dat 3.000 / 3.500 EUR of is dat aan de lage kant?

Cartier maakt 100 jaar geleden ook al bijzondere uurwerken. Dit was te zien op een mini tentoonstelling “10.000 jaar Luxe”.

2 likes

:heart_eyes::fire:

39 likes

Die is dus écht lekker! :yum:

Check dit!!

3 likes

Fancy :star_struck::fire:

1 like

Ofniettan!

Zou gaaf zijn met logo van je bedrijf erin als give-away aan goeie klanten. Dan met gladde bezel en batterieke ntrlk😂

Zonder gekheid: briljant bedacht!

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

15 likes

Die Cartiers laten me niet los. Met mijn kleine 17,5 pols overweeg ik een “oud model” Santos 100 medium.Die heb ik ooit gepast en was perfect. Ook wel een mooie tegenhanger voor al die metalen Rolex banden. Iets dressier ook. Enige “angst”: Ga ik m ook echt dragen, of vind ik die Rolexen veel gaver?

Nah ja, als ik de trekker overhaal, zullen jullie de foto’s wel zien hier.

2 likes

Prachtige horloges allemaal…wat is dit merk toch ondergewaardeerd!

2 likes

En… overgehaald! Ref 2878, full set uit 2006. Scherpe facetten, Als nieuwe band, hoewel niet mijn kleur, dat wordt een zwarte of blauwe.

17 likes

Tijdje geleden met wat (forum)vrienden bij S&C geweest. Toen een blauwe alligator strap besteld voor de Santos, vandaag opgehaald, erop gezet en tot het echt warm wordt mag hij erop blijven.

:slightly_smiling_face::+1:

32 likes

Deze net geen 40mm

Dan heb jij geen 17,5cm polsen. Wild guess.

1 like

Nee, ik denk19cm maar weet niet goed hoe te meten :slightly_smiling_face:

1 like

Supergaaf!

Heb zelf ook een nieuwe alligatorband betseld voor de 2878. Hoe lang was bij jou de levertijd?

Weekje, maar kon hem ivm mijn werk pas na drie weken ophalen.

Zo! Dat is snel! Bij gokken ze op zo’n 6 weken.