Cartier only (Deel 1)

Heel chic!

1 like

Instant applaus :clap:t2:
Heel mooi!

1 like

Mooie band en met name mooie sluiting! :+1:

1 like

Ik wil misschien voor mijn vriendin had 30e verjaardag haar droom horloge aanschaffen, een Cartier Tank solo op leer. Ik zie echter weinig preowned of andere listings op Chrono24 oid. Is de markt klein voor dit model of kan ik hem gewoon beter bij de AD kopen? :slight_smile:

1 like

Goede keuze! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar wel een foto!

17 likes

Weinig op Chrono inderdaad. Je kan hem bij AD kopen, maar bij Steiner in Maastricht zag ik een paar ongedragen modellen uit 2019/2020 onder de list prijs. Waaronder ook tank solo’s. Ik vraag me alleen af hoe ze aan modellen in stickers komen en deze zo’n €400 onder de list prijs aan kunnen bieden.

Ik ben gewend duikersmodellen te dragen; heb deze een tijdje terug als dresswatch aangeschaft, moest erg wennen aan de Romeinse cijfers maar vind het nu een erg fijn horloge, de blauwe gloed van de wijzers vind ik ook fraai.

5 likes

:slightly_smiling_face::+1:

15 likes

Deze draagt ik toch altijd met plezier!

3 likes

Is die lederen band bijgeleverd bij een WSSA?!

2 likes

Wat is een WSSA? :thinking:

1 like

Een typenummer van die Cartier toch? Is dit geen WSSA0013 of soortgelijk?

Ik had geen flauw idee wat het typenummer was. Maar heb het even opgezocht en inderdaad een WSSA009. En nee dat alligatorbandje heb ik er pas bijgekocht, hij werd geleverd op staal en rundleer.

13 likes

Super zeg! Wil m ook :heart_eyes:

1 like

Dat blauw staat erg goed. Dat vind ik van de originele band ook. Dat bruin moet ik erg aan wennen maar heeft ook wel wat. Mooi horloge sowieso!!

1 like

Mooi horloge toch. Snap niet dat niet veel meer mensen dat vinden!

2 likes

Precies mijn gedachten :slightly_smiling_face:.
Maar zoals gezegd, de bruine band krijg je er dus bij en dan laat je hem niet liggen. :grin:

Mand

1 like

Prachtig :+1: welk model/type nr is dit ?

1 like

@Ron-W Tank basculante.

1 like