Cartier only (Deel 1)

Lol, dat was een kort Cartier avontuurtje :sweat_smile: :joy: .

1 like

Ongeveer 3 maandjes terug, wel bij Avw! Door deze foto was in om;)

15 likes

Super tof horloge!! :star_struck:
Ik had hem toen ook langs zien komen bij AWV, maar je had hem snel aangekocht… :wink:
Heb je wat meer foto’s van hoe hij draagt en valt, was wel benieuwd naar de maat.

1 like

Heel mooi!

Haha volgensmij kan ik me zelfs herinneren dat jij hier eens een topic over had gemaakt? Ik was er inderdaad vrij snel bij😂 zal later even wat foto’s maken! Maar kan wel zeggen dat die echt ontzettend bevalt!

1 like

Klopt, ik had er een zoekertje voor geplaatst nadat jij hem bij AVW had gekocht :joy: :joy:
Ben benieuwd naar de foto’s!

Als er nog iemand iets goed te maken heeft met echtgenote/vriendin of minnares, ik heb nog een Quartz Tank, maar ik ben te lui om een advertentie aan te maken. :rofl:

(inclusief originele doos trouwens)

2 likes

Begrijp ik heel goed! Ontzettend gaaf horloge.

Na gister mijn nieuwe horloge opgehaald te hebben (zie ander topic), toch nog even een Cartier gepast. Helaas hadden ze deze niet op leren band.

Horloge is veel toffer dan ik oorspronkelijk dacht… behalve de stalen band dan, die vind ik helemaal niets.

4 likes

Zo’n zwarte wijzerplaat is toch wel echt heeeeeel gaaf… :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Al 5 weken onafgebroken mijn Girlpower horloge om. Enkele verse krassen gemaakt.

19 likes

Ik koop redelijk vaak het horloge met stalen band en vraag ik korting om een leren bandje. Bijvoorbeeld een stalen moonwatch met als extra een kroko bandje. Achteraf een stalen bandje nemen is altijd duurder.

1 like

Nee ben inderdaad ook van mening dat je altijd staal moet kopen indien mogelijk, maar bij de ronde sluit het niet lekker aan door de straight end links, maat het net niet lekker lopend

1 like

‘81 Santos (geelgoud-staal/ automaat) :ok_hand:t3:

8 likes

Geinig ding he

1 like

Laatste foto’s en dan laat ik jullie met rust. Momenteel mijn favoriete horloge (draag ‘ liever dan mijn Day-Date). Het Is opmerkelijk hoe goed dit horloge ‘werkt’ op de pols, ondanks zijn bescheiden 29mm.

25 likes

Ben ik dus vollédig met je eens.
Ik heb zelfde model in 18k goud/staal variant en het oogt ondanks de -op papier, naar huidige normen- bescheiden afmetingen écht perfect in balans om de pols.
Ik zou zelfs durven stellen dat de modernere maatvoeringen van de Santos eigenlijk qua optische balans (of hoe je’t ook wil noemen) minder geslaagd zijn.
Ben dus ook best wel gek op dit horloge!

3 likes

Niet doen!!! Wat een beauty van een horloge! :heart_eyes:

3 likes

Cartier Quadrant! Erg gaaf hoor :heart_eyes:

1 like

Niemand hier te paaien voor verkoop? :innocent::innocent::innocent: