Waar blijven die foto’s?
Is dit nou de 29 of 32mm variant?
Haha excuus… had het even in een Pb’tje gedaan. Speciaal nog even wat foto’s gemaakt gisteren Voor je😉 dit is trouwens de 29 mm x 31 mm.
Prachtig!
Prachtig, dankjewel en mooie omgeving ook!
Ik heb van het weekend de Santos Galbee XL gekocht, die komt waarschijnlijk van de week binnen, dan zal ik ook even wat foto’s delen.
Niet mijn foto dus:
Mooi man! Veel plezier ermee, benieuwd naar de foto’s en hoe die valt. Dankje! Foto is in St. Gallen gemaakt.
Hoeveel mm is deze?
deze is 32mm (lug-to-lug is 45mm geloof ik) en ze zeggen dat het draagt als een 36mm horloge, als het rond zou zijn. Dit model is in 2015 uit productie gegaan en heeft een ETA uurwerk.
Ik heb het model van na 2018 geprobeerd in een medium, maar die vond ik net te groot (heb een 16,5mm pols). En die bezel die overloopt in de band vind ik ook minder mooi dan de vierkante, meer klassieke bezel.
Ik ben ook wel blij met de datum (bij het model van na 2018 alleen op de Large uitvoering). Maar aan de andere kant verstoort het de wijzerplaat ook ietsje.
Enfin, ik heb 'm zelf nooit om gehad, want je ziet 'm niet zoveel, dus ben benieuwd van de week
Ik heb de klassieke goud/stalen Santos (automaat met ETA uurwerkje) met datum uit de jaren 80 in 29mm.
Ik hou oprecht van dat ding.
Denk dat 29 tot 32 beetje de sweet spot is wat dit model betreft. Alles wat groter is; vind ik er ongebalanceerd uitzien om één of andere reden.
Sidenote: Waarde schiet overigens enkel de hoogte in op dit soort modelletjes. Wellicht zit AVW met hun (in mijn ogen terechte) lofzangen voor Cartier vintage daar wel voor iets tussen.
Cartier Cougar, ik hou er wel van.
(pun intended)
Voor de liefhebber: @AmsterdamVintageWatches heeft m nog!
Heb er een in het blauwe gedelte gehad , geen enkele serieuze reactie op gehad
Maar die van jou had geen volledig geelgouden kast met diamantjes
Wel een tof ding trouwens…
Mini NA: ik heb net m’n Santos Galbee “XL” (32x45mm) binnen gekregen. Op het eerste gezicht super blij met de verhoudingen en de staat van de volledige set uit 2006. Zal binnenkort een wat uitgebreidere aankondiging maken met meer foto’s.
Perfecte maat zou ik zeggen voor de pols
Geniet er van
Ook een goeie afwisseling met de GMT op de achtergrond!
Volledig rosé is beter! Het valt mij ook op dat het bandje op de rosé mooier is.
Ja prachtig! En dan niet al te groot.
Nee, daar kijk ik nooit. Gaaf ding! Die kast is prachtig irl.