Goeie foto zeg!
Dit vind ik de fraaiste uit de huidige Cartier-lijn
https://www.instagram.com/p/CIk9W_4LTuN/?utm_source=ig_web_copy_link
Stom forum deed eerst wel, en nu niet meer… Insta plaatjes plaatsen…
Kan het even snel niet ergens vinden op het forum of op de site van Cartier, maar weet iemand wat een beurtje (automaat) bij Cartier zelf ongeveer kost?
Geen idee, ben ook wel benieuwd!
Ik was gisteren bij S&C voor een nieuwe band voor een Santos, en meteen geïnformeerd voor een service beurt.
Ik moest rekenen zeiden ze dat het rond de € 600.- gaat kosten.
Thanks! Was te verwachten rond de 600.
€495,- voor de meeste modellen met automatisch uurwerk
Hmmm een Cartier met eta uurwerk zou ik gewoon bij een goede horlogemaker laten servicen. Basic dingen met onderdelen waar goed aan is te komen.
En de pakkingen?
Het gewone ETA uurwerk lijkt gemakkelijk maar als ik zie wat er binnenkomt van zogenaamde “horlogemakers” dan valt er voor vele nog wat te leren.
Onderdelen zijn hiervoor ook niet meer zo goedkoop en eenvoudig te verkrijgen, dus een revisie voor € 100,- kan geen vakwerk zijn.
Ik zei ook een goede horlogemaker.
Kerstcadeau voor mijn vrouw: een travelpouch voor haar Cartier. Iemand een idee? Max 125€?
Maar die krijgt de juiste pakkingen niet. Cartier gebruikt veel vorm pakkingen die niet te bestellen zijn als je niet gecertificeerd bent.
Links een Tank US pakking en rechts de pakking van de waterdichte Tank. Heb vooral bij de wd Tank al vaker gezien dat er een gewone pakking ingedrukt is en dat wil niet in de hoekjes afsluiten > gevolg water in het horloge en een nieuw uurwerk met wijzers en wijzerplaat. Full service van een standaard kwarts Cartier begint bij € 375,-.
Fair enough
Tof !