Dat is wel stijlvol hoor zo’n kleine vintage Cartier
Ja ook mooi, iets kleiner dan m’n Galbee XL.
Ik vind Xupes (de aanbieder) wel altijd wat hoog zitten met hun prijs, vergelijk ook even met de andere exemplaren op Chrono24 en elders natuurlijk.
Deze is bijvoorbeeld EUR 1000,- minder, voor full set
Ook vet. Meer zo’n Gordon Gekko vibe.
Wat vind je van deze?
Of zijn TT broertje:
Of balls out solid 18k:
Secondewijzer en datumvenster…
Ik krijg er de rillingen van… bruhh…
Ja die voel ik ook inderdaad. Klassiek maar toch een beetje modern.
Ook leuk
Twijfelde nog over dat exemplaar wat @SuperC in de aanbieding had. Maar die is al verkocht
Vind die van @enpassant ook mooi. Die had crownguard te koop staan ( ook weg , waarschijnlijk nu om de pols van… ) alleen oogt ie wel groot hoor enpassant. Beetje polsen trainen met de kerst
Pff gozer, je zorgt echt ervoor dat ik zo’n tank wil
De range van Cartier biedt verschillende groottes van hoegenaamd gelijke modellen. Misschien dat je een maatje kleiner kan sourcen.
Mooi. Band is vervangen en de prijs vrij stevig imho.
Allemaal Quartz? Of is dit de grootste met een handwinder
Ik mag ook meedoen hier. Anderhalve week gewacht op het pakketje uit Duitsland maar dat ben ik alweer vergeten
Dank! Ik was bij @Crownguard vorige week voor iets anders, en toen even gepast. Na een week zat ‘ie nog in m’n hoofd, en een deal was snel gemaakt. Heel blij mee! Echt verfijnd. En geen rolex. Da’s ook wel eens fijn!
Vertekent enorm. Maatje is spot on!
Sjiek ding hoor. Ik heb hem bij Schaap even omgehad… Vond de listprijs alleen wat gortig. Die van Crownguard was netjes
De eerste twee volgens mij wel.
Ik zou zelf de full gold quartz nemen.
Vet!