Cartier only (Deel 1)

19 cm pols is wel minimale wat je moet hebben denk ik voor deze 40 x 50 mm Beuker

9 likes

Tering man. Ook flink dik zeker?

Doe mij maar klein

8 likes

Deze laatst gepast, de “grote” maat viel me best mee

5 likes

Ik vind hem wel mooi maar toch kan ik maar geen echte klik krijgen met Cartier.

1 like

Prachtige banden! Waar zijn deze van?

1 like

Alleen al door die combi wil ik hem eigenlijk al. Nog even door sparen!

1 like

Die heeft onze Ko voor mij gemaakt!

2 likes

11 likes

Is dat die Ramon had?

Jazeker. De huisleverancier he. Heel aangenaam verrast door Cartier!

1 like

Heb hem ook even gezien. Super mooi! Maar toch lukt het steeds niet om de trigger over te halen (om een Cartier aan te schaffen).

Ramon had ‘m om toen ik jouw diamond sub kwam kopen. Daarvoor nooit echt naar gekeken, maar vond ‘m echt heel sophisticated staan. Gepast, naar huis met de sub, maar de Cartier bleef toch in m’n hoofd zitten. Paar dagen later zat ‘ie om de pols :slightly_smiling_face: Diamond sub is minstens net zo gaaf, maar toch wat meer zomer/strand en minder kantoor. Enfin, aanrader!

1 like

i know the feel

1 like

Heeft iemand nog wat te zeggen over de stalen band van de Tank Solo Large? Is dat goede kwaliteit?

Ik vervoeg jullie dit jaar nog! :gift::grin:

Het is voldoende, maar niet om voor naar huis te schrijven. Het is een vrij simpele band in constructie en ook de sluiting is bijvoorbeeld ongegraveerd of iets. Ook vond ik de afwerking van bijvoorbeeld de randen niet heel speciaal of strak. Persoonlijk vind ik de leren band beter passen, die heeft ook een mooiere gesp / sluiting.

16 likes

Hier is hij dan! Mijn eerste Cartier! :heart_eyes:

32 likes

Prachtig! Gefeliciteerd! En veel draagplezier!

Benieuwd hoe 'ie op je pols valt trouwens!

1 like

22 likes