erg chique
Deze Santos is wel lekker hoor. Welk maatje is dat?
De precies goed maat.
Haha, hij staat toch in het blauwe gedeelte nu!? Inpakken en wegwezen!
Ik wil een #hfspirit prijs
Waarom niet de nieuwere versie? De band en plaat zijn wel een stuk mooier. Stukje duurder maar dan heb je ook wat. Anders een oudje pakken. Die heeft nog een emaille wijzerplaat.
Die doen het beide niet voor mij…
Is gewoon gelakt, lijkt op emaille maar is het niet!
Oh oke, weer wat geleerd.
Pasha die personeel van Richemont krijgt / kreeg bij 10 jarig jubileum?
Blij mee. Mooi formaatje, draagt super, ingetogen sjiek
Yes, althans dat is wat mijn zoektocht doet vermoeden. Heb er niet veel gevonden, maar die ik zag hadden tevens een gegraveerde naam op de caseback. Iets wat bij deze ontbreekt overigens.
Echt vreemd, vroeger had ik zo iets van ‘mooi, maar niet voor mij’ bij Cartier. Toen ik de Drive zag sprong de vonk echter over en heb die dan drie weken geleden gekocht (Drive, Extra flat, staal). Door eentje te bezitten “snap” ik het eindelijk. Het horloge heeft toch iets speciaals… stijl, allure, elegantie… ik weet het niet maar had het nog nooit eerder met een ander horloge.
Het is zover gekomen dat ik er aan denk om mijn één horloge/merk regel over boord te gooien. Toch nog even op mijn tanden bijten om te zien of dit nu de wittebroodsweken zijn, of het gevoel toch blijft hangen.
Momenteel vooral aan het kijken naar de laatste generatie Santos, in staal en midsize (35mm). En eventueel nog één of andere tank (ken nog niet alle varianten). Maar moet die eerst even om de pols te zien krijgen.
Wat is ie mooi…
Wil ook weer een Cartier , had de Santos large nieuw model. Wil zoiets terug liefst de blauwe plaat
Spijt…
Prachtig! Te groot voor mijn pols, maar jou staat 'ie goed!
Ik ben ook heel blij met m’n Santos (pre-2018), maar denk altijd nog aan een Tank Louis of Basculante erbij… Maar dat gaat nog wel even duren.
Geniet ervan!
Prachtig maar door de zwarte Bezel eigenlijk alleen mooi met de rubber band.