Dit is de Santos Galbee XL, ref.nr. 2823, kast is 32mm x 45mm
Ik heb een Tank Solo L en 16013. Even een snelle foto:
Ik stap zo in de auto naar het westen, maar ik kan morgen wel wat meer vergelijkingsfoto’s maken!
Ik zou (ook op jouw pols) een Solo L doen en niet small, juist omdat je ook 36-39mm draagt. Small bij Cartier is kleiner dan een stuivertje.
Echt een heerlijke wolf of Wallstreet klatsert. Heerlijk!
Top, bedankt @HanDavinci. Dit geeft al een goed beeld!
Valt de small Tank Francaise ook als sen stuivertje wat dat betreft? De afmetingen zeggen me niet zoveel, omdat vierkant ook groter valt, toch?
Dit is echt een dames horloge. Zou ik als man niet mee willen lopen!
Even de bandaanzet maat:
SM = 15 mm
MM = 18,5 mm
GM en chrono = 20 mm
Ik ben ook een dame Maar dan nog vind ik de small uitvoering erg small.
Bedankt voor de maten Denk dat midsize wel mooi is voor mij bij de Tank Francaise.
Ha ha, ging er bijna automatisch vanuit dat het mannen zijn met horloge interesse. Inderdaad is de midsize een mooi formaat.
Altijd een haat-liefde verhouding gehad met de Santos 100. Maar kortgeleden weer verliefd geworden Had hem in gebruikte staat gekocht en besloten hem door Cartier te laten servicen…
Het zou opvallen als ik ‘m mee zou nemen had ik bedacht…
Wat kost dat servicen als ik vragen mag?
Eerste service is gratis bij Cartier.
Ja hoor, ben niet zo moeilijk: 825,00 (incl. nieuwe band).
Kan iemand mij vertellen wat de breedte is van de vouwsluiting van de Tank Solo large (18mm of 16mm).
Ik zoek namelijk een orginele vouwsluiting voor m’n incoming tank, deze komt op staal en ik wil uiteraard kunnen wisselen naar leer af en toe .
18mm.
Super! Dank je wel
Zo dan:
Dit prachtige schatje heeft vorige week donderdag mijn collectie verlaten, toen @AmsterdamVintageWatches een ander mooi horloge in hun drop collectie hadden. Het is echt een fantastisch horloge. De witte wijzerplaat, geelgouden kast, blauwe wijzerset en roze band is echt een topcombi, maar ik merkte dat de Vendôme geliefder was en dat deze Ellipse bijna niet gedragen werd. De benoemde kleurcombi zal ooit retourneren in mijn collectie, maar voor nu heb ik er eventjes afscheid van genomen.
Op 8 februari de laatste (behalve de scriptie) deadlines voor de studie, en alhoewel ik het rustiger begin te krijgen, wacht ik nog even tot dan met een NA topic. Dit keer geen Cartier, maar een ander mooi merk!
IK MIS NU ALLEEN MIJN ROZE BAND