Cartier only (Deel 1)

Hi,

Ik ben mij sinds deze week ook aan het oriënteren op een hoekige kast voor de collectie. En dan specified een stalen tank.

Ik kan echter tot op heden niet achterhalen wat nu het verschil is tussen de 2715 en de 3169.

Graag doe ik een beroep op jullie kennis en wijsheid.

Groet Bart

Deze blijft door mijn hoofd spoken… :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

Ik denk inmiddels een jaar geleden dat hij voor de tweede keer bij @AmsterdamVintageWatches voorbij kwam, en dat ik misgreep…

I just love Cartier :heart:

3 likes

thanks was best een oudje met zo een grote sluiting

Je hebt een nieuwe kans

3 likes

Is dit de nieuwe Solarbeat?

Ik dacht dat de Solarbeat pas vanaf september beschikbaar zou zijn. Deze staat volgens mij ook nog niet op de website van Cartier zelf.

1 like

Dat dacht ik ook.
Vandaar m’n vraag. Maar ik zie dat dit de “normale” Quartz is.

1 like

[quote=“Bwatched, post:990, topic:216893”]
de “normale” Quartz
[/quote] inderdaad. Toen ik over de solarbeat begon, kreeg ik een beetje vage blik van mijn vrouw terug.

Tering jantjes wat is dat ding duur :joy: :sweat_smile:

En nu ff naar Polen zie ik ook niet zitten, maar thanks voor de tip! Ik was hem zelf nog niet tegengekomen!

De nieuwe must de Cartier

16 likes

Die blauwe voel ik wel. :heart_eyes:

1 like

Want? Ik zeg geen nee tegen een weekendje Warschau :heart_eyes:

1 like

En? Welke is het geworden?

Wat denk jij nou?

Het hele tray’tje is in de kofferbank geschoven mag ik hopen :wink:

Geen enkel van de 3, was eigenlijk voor mijn vrouw dat ik ben gaan kijken en voor mijn zijn ze te groot

Ze ogen idd wel een beetje lomp aan jouw pols.

1 like

Ik vind het jammer dat die nieuwe kasten zo bol staan.

5 likes

De vervanger van de tank solo petit model

6 likes

Die platte bovenkant vind ik ook wel lekker modern staan. Het heeft allebei wel iets.

1 like

Het spijt me zeer maar die horloges vind ik helemaal niks

Ik vind het net een dameshorloge en zeker in combinatie met die kroon en dat ton sur ton in vrolijke kleurtjes doet ook heel vrouwelijk aan