Nee niet echt, ik kan ze niet ontdekken:joy:
Han Solo? Doordenker…
Vandaag de nieuwe Cartier Tank Must Automatic om de pols gehad. Erg geslaagd! De nieuwe sluiting is echt een upgrade. Vind de nieuwe dial met ‘rijk’ relief/patroon in het midden van de dial ook echt heel chique. Dacht dat ie pas per september in de winkels lag. Deze staat per vandaag op mijn lange termijn wishlist.
Absoluut mooi, maar ik kan nog steeds niet wennen aan een tank met datum.
Dan heb je nog de Tank Must Quartz Solarbeat (maat L). Maar die heeft een effen dial en geen vouwsluiting.
Ja, maar alleen al vanwege het ontbreken van de datum zou ik die wel overwegen. Het niet hebben van vouwsluiting vind ik voor een tank (of andere dressy horloges) juist een pré.
En die is alleen in staal, toch? En niet in rose?
Mooi! Maar naar mijn mening te groot voor een Tank. De nieuwe Must in large is net goed, een middenmaat tussen de s en de l was nog beter geweest imho.
Klopt de Tank Solo was er in staal en rose goud, maar die nieuwe Must is er alleen in staal.
Vandaag heeft mijn vrouw bij S&C R’dam de Tank Must gepast. Op de foto zie je de vergelijking tussen de Solo en de Must goed. De Solo is iets groter, maar oogt met name ook groter door de vlakkere voorkant. Ik vond de small erg elegant, maar zij heeft voor de large gekozen. Misschien kan ik deze af en toe van haar lenen
De nieuwe is veel mooier met de afgeronde kast
Allebei heerlijk. Lekker afwisselen en per gelegenheid bekijken.
Aanvankelijk vond ik de Solo mooier op de renders, maar naast elkaar om de pols won de nieuwe Must het ook voor mij. Ik weet niet wat het is, misschien iets betere proporties? Iets sierlijker?
Beiden mooi, op staal oogt sportiever.
Beide helemaal top en nu zou ik zelfs zeggen staal terwijl normaal bij zo’n model leder de boventoon zou voeren…
Is dit een nieuwe ?
Ben ook blij dat ik ook dit horloge op staal heb gekocht. Leer + sluiting er later bij hen gehaald. Beetje afwisseling is wel fijn.
Het is geen Tank Solar… als je dat bedoeld.
Voor mij is het een nieuwe, heb 'm in januari nieuw bij de AD opgepikt
Vond ik ook al bij je NA bespreking, maar inderdaad zo gaaf op die bracelet!
Op leer natuurlijk prachtig, maar als er ooit een Tank komt moet er een bracelet bij
Ik vind de tank nou eigenlijk net een voorbeeld van een horloge welke beter is op leer, zeker bij een man. Bij de must zou ik het nog even moeten zien…