Cartier only (Deel 1)

:grin:
Ik mag dat wel, die hoffelijkheid op een forum.

6 likes

Daarom ook hasselhoff
Edit: nee niemand?

Beste Han :joy::joy::joy::joy::joy:, mooi toch? Als ik regelmatig forumleden met elkaar zie communiceren, springen de tranen in mijn ogen. Beetje hoffelijkheid en respect voor elkaar zou hier zeker niet misstaan. :+1: met vriendelijke groet, Robert :joy:

4 likes

Dag fijne mensen van HF. Graag jullie mening over deze Santos Galbee 1556. Alvast bedankt

8 likes

Dit is echt een knaller! :heart_eyes::+1:

1 like

Het is een Quartz en oogt goed.

1 like

Wat vinden jullie een nette prijs voor dit horloge?

De helft. Je bent wat cryptisch :grin:

2 likes

Ik zag hem voor €2.600,-

8 likes

Wat vinden we van de nieuwe Cartier Tank Must de Cartier? De opvolger van de Tank Solo. De automatische versie heeft een andere wijzerplaat dan de Solar Quartz versie. Erg geslaagd als je het mij vraagt…

1 like

Hier nog een filmpje de verschillen tussen de Discontinued Tank Solo en de nieuwe Tank Must

Alleen jammer dat de vouwsluiting verdwenen is. De nieuwe metalen band is daarentegen wel weer echt een verbetering. Doet mij denken aan de Patek Philippe twenty-four

5 likes

De nieuwe Must Solarbeat vind ik echt top.
Ik heb er eentje besteld voor m’n vrouw.

Maar sssttttt het is nog een verrassing :zipper_mouth_face:

5 likes

Haha same here!

Ik vind die datum toch wel jammer…

Dat is alleen bij de automaat. Dat had de Tank Solo automatic ook. De Quartz versies hebben geen datum.

1 like

Daarom ook de Solarbeat :grin::grin:

1 like

Erg gaaf! Komen om September pas toch?

Niet goedkoop maar als je hem graag wil hebben dan is het prima toch. Zou persoonlijk voor een 2961 gaan. Is wel een carree ipv een galbee maar automaat en mooiere wijzerplaat. Die zie je nog regelmatig tussen de 2200 en 2900.

1 like

Kopen er nu koopjes op de solo? :innocent:

1 like

Hartelijk bedankt, dat is een advies waar ik wat mee kan