Cartier only (Deel 1)

Dankje allen voor jullie advies en het delen van jullie kennis!

Zeer gewaardeerd.

Op leer ook niet te versmaden vind ik

10 likes

Eigenlijk voorheen nooit naar gekeken. Verleden jaar wekte deze mijn interesse en nu draag ik hem met veel plezier😎

26 likes

Lekker Ed, staat je goed.

1 like

Zeer mooi klokje

Nieuwe skeleton

17 likes

Hierbij mijn recent gekochte Must in groen. Erg leuke klok en een afwisseling met de klassieke tank.

29 likes

Een ogenblik geduld nog en dan …

doe ik hier ook mee met posten van prentjes :slight_smile:

9 likes

Word toch altijd vrolijk als ik dit horloge draag. Ontzettend draagbaar, best dressy maar op staal zeker ook sportief. Best wel een alleskunner.

25 likes

Is dit de large of medium ? Hij is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Hoe erg is het inmiddels met de bezel gesteld?

Hij is echt super. Ik ben hem ook, voor inmiddels de zoveelste keer, aan het overwegen. Misschien maar eens doorpakken…

1 like

Het is de medium, 35x35mm

Valt mij reuze mee. Was wel mijn angst toen ik hem kocht maar dat lijkt onterecht te zijn geweest. Kan ook komen doordat ik erg zuinig op mijn horloges ben en de Santos ook relatief weinig draag.

Ik kan hem iig van harte aanbevelen.

3 likes

Bestaat die “medium” Santos eigenlijk met blauwe wijzerplaat? Ik kan hem alleen als “XL” vinden

Ik ben er ook zeer content mee. Erg fraai en fijn horloge!

1 like

Kwam toevallig vandaag foto’s tegen van iemand die zijn bezel heeft laten borstelen. Dat is ook nog een optie mochten de krasjes uiteindelijk te veel worden. Ik vind het wel wat!

10 likes

Die blauwe band lijkt me wel wat. Ik vind de combo geborsteld en gepolijste bezel wel wat hebben. Maar zeker wel lichte krasjes te zien. Mij stoort het nog niet😅

11 likes

De Cartier Tank Francaise GM 2302 is binnen, yes :slight_smile:

26 likes

Gefeliciteerd!!! Heel gaaf zo op staal.

1 like

Polletje! Ik overweeg ook een Santos, met een 18.5 cm pols valt de medium te klein ben ik bang. Dus het gaat de 40 mm (Large) worden.

• Blauw
  • Wit

0 stemmers

santos

PS: ik neig naar de WSSA0009

11 likes

Die witte is tijdloos

2 likes