Cartier only (Deel 1)

Beetje laat maar de blauwe is inderdaad alleen in XL te vinden

1 like

Beetje vrouwelijk, maar erg mooi.

En ja, ik heb er ook eentje gekocht (uiteraard voor mijn partner :grinning_face_with_smiling_eyes:)

8 likes

Zou 'm zeker ook eens op leer proberen. Maakt het een heel ander horloge ineens.

8 likes

Me likie

Inderdaad. Welk bandje is dit?
En is de stalen band makkelijk ter verwijderen: is in de kast vastgemaakt?

1 like

Durf ik niet te zeggen, niet mijn horloge.
Cartier zegt dat de band er in principe niet af kan, maar mij staat bij dat het wel kan toen ik me aan het orienteren was.
Er zit blijkbaar een soort dekseltje tussen de lugs welke je kunt verwijderen door het schroefje los te draaien en de band kunt verwisselen.

2 likes

78% wit . We hebben een winnaar!

Inderdaad! De blauwe lijkt even leuk, maar deze hoort gewoon wel lekker in wit :ok_hand:

Nee, voor een leek is het niet aan te raden. Zeker het terug plaatsen is een dingetje.

Band kan er zeker af en op leer dragen is prima maar wisselen zou ik niet aanraden tussen leer en metaal

4 likes

@lucky58 opsturen naar @Horloge24, mooie leren band er op :).
Op leer is dit model nog mooier dan de normale tank imo.

3 likes

Hij staat je goed op de pols Luc! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee gewenst, ook namens Toke @Tokes ! :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Had me ook op voorhand ingelezen waaruit ik begreep dat 't kan maar denk dat ik bij de stalen blijf.

Vind ik eigenlijk ook, doch de stalen valt mij als 'k em draag beter mee te vallen dan op foto 's zoals k het op voorhand zag.

Dank aan beide voor de input :slight_smile:

2 likes

Julle van harte dank: hij bevalt mij nog beter dan eerst ingeschat.
Super verkoop ook door jullie @anon34385602 : fijne, vlotte communicatie, erg vriendelijk en zeer snelle levering. Echt gemeend, een aanrader als bedrijf. Dankjewel!

2 likes

Heel hartelijk dank Luc! Dat wordt door ons zeer gewaardeerd. :blush:

1 like

crosspost :wink:

9 likes

14 likes

Lucas stop :joy:

Joh minder opvallend dan de Bark Day Date, ik vind het wel kunnen zo :man_shrugging:t2:

2 likes

No way! Haha die bark was cool btw!

Dit is een beter formaat voor je Lucas :grin:

6 likes

Waarom zo’n craving naar steentjes ineens dan?

Ik heb deze binnenkort . Moeten echt geen steentjes op imo :confused:

15 likes