Hi, ik hoop niet dat ik jullie stoor in jullie al lopende gesprekken.
Ik ben Juliëtte en nieuw hier. Momenteel ben ik op zoek naar mijn eerste echte horloge en voor mij is er niets anders dan een Cartier Tank die ik wil.
Echter ben ik nu nog aan het uitpluizen welke het mooist is qua formaat. Ik heb fijne polsen, ben deels een Française… niet dat dat zoveel zegt maar wellicht dat jullie toch een advies hebben welk formaat wellicht het mooist zal zijn?
Ik zou het liefst naar een AD willen, maar ik heb gewoon geen idee waar ik het best naar toe kan daar het om vintage horloges gaat en dat aanbod is natuurlijk niet standaard.
Hopelijk kunnen jullie mij nog wat verder op weg helpen.
Thanks! Al draagt mijn vriendin hem meer dan ik zelf haha!
Veel van hun horloges worden via Instagram verkocht en redden het niet tot op de website, ik zou hun Instagram pagina in de gaten houden of er even langs gaan! Altijd gezellig en veel moois te zien!
Hieronder een foto van mijn ex-Tank Solo Large. Mijn pols is 17.5cm omtrek. Als vrouw zou je een tank solo medium ook nog kunnen hebben, zeker met fijne Franse polsen.
Ik kreeg in mijn topic deze door. Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze vinden daar ik eigenlijk naar een klassieke wijzerplaat op zoek ben.
Voordeel van deze is juist dat het een witte wijzerplaat is en als ik het goed zie, witgoud, rosegoud en geelgoud… wat ik nu ook allemaal (in balans) draag aan sieraden.
Nadeel denk ik dat het de iets kleinere is… ik denk dat de 30 misschien mooier is… maar goed nog nooit een gepast dus wellicht zit ik er helemaal naast en is dit juist mooier.
Erg benieuwd of jullie mede Cartier-liefhebbers deze juist wel heel mooi vinden of onder vinden doen aan de gehele klassieke