Ik moest vandaag bij de Cartier Boutique zijn in Amsterdam om het horloge van mijn vriendin af te halen. Ter plekke even de Mysterieuze gepast…
Heel gaaf, helaas zijn er 52.000 redenen om het niet te doen…
Ik moest vandaag bij de Cartier Boutique zijn in Amsterdam om het horloge van mijn vriendin af te halen. Ter plekke even de Mysterieuze gepast…
Heel gaaf, helaas zijn er 52.000 redenen om het niet te doen…
Bijzonder, toch. Doet mij een klein beetje denken aan de Ballon Blue, die evenwel ook helemaal anders is.
52.000 redenen voor mij om de 36mm ooit aan te schaffen , maar niét zonder effectief te passen.
Irl ziet het er gelukkig beter uit dan op de foto’s.
Een daarvan is de uitvergroting van je mannenhaar.
Mijn vrouw heeft al eerder een Santos gehad maar vond uiteindelijk ‘die papieren wijzerplaat met die zwarte cijfers’ toch niet zo geweldig. Dus exit.
Het is vorige week deze 2913 29mm geworden. Gouden opgelegde numerals en een bewerkte wijzerplaat. Deze gaat nooit meer weg. Zegt ze ……
Ohh dus ze hebben wel tijd voor je als je er wat koopt?
Letterlijk zes keer een afspraak gemaakt om via Whatsapp te video bellen omdat ik wat verschillende dingen wilde bekijken. Godsamme nooit gebeld. Uiteindelijk wel een appje gekregen van een ‘Ambassadeur’ maar die reageert ook niet als je der terug appt.
Uiteindelijk afspraak in de boutique gemaakt maar ook daar kwam ik niet binnen.
Kutzaak
Is dit toevallig diegene die bij AVW is beland?
Wat gebeurde er toen je aankwam?
Ik zat heerlijk te lunchen en dat liep welgeteld drie minuten uit. Ik had ze gebeld dat ik max. 5 minuten later zou zijn, en ze gaven aan dat dit geen probleem zou zijn maar toen ik 14:02 voor de deur stond kon ik de tyfus krijgen.
geen idee heb hem 10 jaar terug aan een autohandelaar verkocht
was papier loos , maar die prijzen gaan nergens meer over ik kocht deze voor 1250 en kreeg er 5 jaar later 1200 voor vond ik zelf erg goed nu vragen ze voor die oude horloges gewoon het dubbele of meer
Ik had niet eens een afspraak, ben gewoon langsgegaan. Mijn ervaring is wel dat je waanzinnig goed geholpen wordt, ik haalde een reparatie op die kosteloos is uitgevoerd. Maar je hoeft er niet heen omdat het er zo lekker gezellig is, daar is zeker geen sprake van.
Waar moet ik (in Europa) op zoek gaan naar een goede tweedehands Tank? Iemand ideeën?
Hoi Dave.
Nou je kan lang zoeken, maar denk dat je weinig gaat vinden
De Santos was één van de meest prestigieuze horloges die ik heb mogen bezitten. En ik zeg "was’ want heb na enkele weken besloten om hem in te ruilen voor wat anders
Voor mij was het net te veel “classy” en te weinig “tool”. Heb nog geneigd om hem in de kluis te gooien en dragen bij bijzondere gelegenheden. Maar dat is ook weer zo’n zonde…
Ps: vraag niet waarvoor ik hem omgeruild, want die is ook zo goed als pleite
Hier wat kiekjes.
Ik vind het juist de perfecte match tussen chic en sport. Ik moet tot maandag wachten op mijn Santos omdat ik net de bezorger heb gemist. Rip.
Nee joh hoe krijg je t voor elkaar ik zou er ziek van zijn, poee
File bij Arnhem. Dubbel rip.
Een keer in het echt laten zien, zoals bij veel horloges scheelt dat een slok op een borrel. En het geld is niet weg natuurlijk, forse restwaarde blijft in het horloge zitten. Zeker bij Cartier