Nope , februari pas. Gans gedoe hoor.
Boutique only, mn AD krijgt m niet, ik wou dan dat zij m bestelden via boutique maar lukte niet, dan maar via concierge.
We zijn langere levertijden gewoon, 3 maand daar lach ik es mee😬
Nope , februari pas. Gans gedoe hoor.
Boutique only, mn AD krijgt m niet, ik wou dan dat zij m bestelden via boutique maar lukte niet, dan maar via concierge.
We zijn langere levertijden gewoon, 3 maand daar lach ik es mee😬
Yes
Zelfs de bijenkorf heeft m niet meer zie ik.
EDIT: ik zie nu dat die leverpreblematiek betrekking op een rode reverso heeft
Was gisteren even bij S&C om eens een Reverso te passen en toen kwamen ze met dit alternatief. Eerlijk gezegd beter dan gedacht, maar nog steeds geen fan van die wijzerplaat.
De BTQ gaf aan dat de Solarbeat de komende maanden niet beschikbaar gaat zijn. Wel een afspraak staan om de Must te bekijken.
Waarom niet?
Prachtig horloge
Got it dus zeker geen Roman numerals argument
Nee ik vind die van de Dumont alleen wat dunnetjes en dan op zo’n hele zilveren plaat…
Oeh mooi!!!
Nice! Fijn om eindelijk iets meer keus te hebben
Wow!
Eindelijk mag ik hier ook posten …
Ben al geruime tijd geïnteresseerd in Cartier en in de Cartier Tank & Santos lijn in het bijzonder
Op basis hiervan medio 2021 besloten om serieus de overweging te maken tot aanschaf van een Tank Solo XL. De stalen Santos Large in het blauw komt nog wel ergens in 2022
De introductie van de 2021 Cartier Must XL heeft deze interesse alleen versterkt. even nog getwijfeld tussen de Dumont XL Handwinder en de Tank. Maar na het passen van beide horloges toch besloten om eerst voor de Tank te gaan.
Om echter te voorkomen dat ik het horloge uiteindelijk toch niet echt zou gaan dragen besloten om een “Dummy” te kopen en deze gedurende geruime tijd te dragen.
Deze “Dummy” werd gevonden in de “Rotary Cambridge” hommage aangezien deze qua maatvoering het dichtst bij de XL versie komt en ook een (voor mijn ogen niet leesbaar) datumvenster heeft.
Na een paar maandjes was ik wel al overtuigd en moest alleen worden besloten welk horloge hiervoor in de verkoop te doen …
Ik heb er een paar weken terug mijn Zenith EP voor laten sneuvelen. Ooit mijn graal maar het horloge kwam simpelweg niet voldoende uit de doos. Thuiswerken als gevolg van Covid heeft dit nog verder versterkt. Velen Zenith liefhebbers zullen me voor gek verklaren maar ik heb er geen spijt van.
Vandaag een goede kop koffie gedronken bij forumvriend Ramon en met een hagelnieuwe Cartier om de pols weer terug naar huis gereden. Dienstverlening vanuit Ramon zoals altijd TOP!!
Zie hier … De 1ste Cartier in mijn bezit …
De “Cambridge” komt snel in het blauwe deel voor diegenen die wellicht ook eerst willen wennen aan een dergelijk horloge.
Die guilloche is echt ontzettend gaaf, maar de grootte en het datumvenster zorgen er toch voor dat ik een Large wil hebben, ondanks die geweldige guilloche!
Grappig om het op die manier even uit te proberen en een dappere beslissing om de ZEP ervoor te laten gaan!
Verder kan ik me hier vol-le-dig bij aansluiten. Al valt de grootte nog mee op jou pols!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier!
20cm platte pols helpt en idd het verkopen van de EP was een grote stap
Op zijn pols valt het inderdaad mee, er zit ook wel een verschil tussen 17,5 en 20cm
Al blijft het datumvenster mij storen.
Plus, ik vind dat een Cartier geen secondewijzer hoort te hebben.