Dat rose is schitterend…
Dankje! Erg blij mee, nu nog even wachten op een andere band🌟
Is dat de XL? En zo ja, hoe valt dat op de pols?
Helemaal niet thuis in de Cartier wereld maar lonkt wel
het is de 3167, Large.
ik heb maar smalle polsen, dus voor mij had hij persoonlijk ook iets kleiner gemogen (ik klaag niet) zelfde formaat als die van Han.
Het ziet eruit als een mooie maat. Wat noem jij een ‘smalle pols’? Han heeft dat namelijk niet
Dank je!
De XL Solo heeft altijd een datum, noob. En een Tank met datum, daar vinden wij dingen van.
Je ziet hem binnenkort wel een keertje!
Bij mij valt die iets anders, maar ik ben er net zo blij mee. Dat telt.
Bedankt mannen
Ik kom in 2022 die kant op racen Han!!
mannen… enkelvoud. vrouw hier!!!
Hahahahahaa sorry!!! Vond 15cm al wat klein maar he, alles kan.
Nogmaals sorry
en dat rose roggenleren bandje, deed ook niets vermoeden;-)
haha no problem… ben ook zwaar in de minderheid hier.
Ik vond dat bandje wel mooi haha
Erg mooi!
Daar krijg je geen spijt van!
Zo heb ik het nooit bekeken omdat ik echt smalle polsen heb en de large toch echt de max is qua formaat. Maar inderdaad de solo is mooi door zn eenvoud. Echter zijn er weinig modellen van de tank niet mooi (eigenlijk weet ik er geen)
Quartz had ik ook moeite mee gezien mijn “liefde” begon bij vintage omega en rolex. Later begon ik oa Cartier ook erg te waarderen en merk ik, dat ik ze qua draag comfort perfect vind. En heel simpel als je ze weinig draagt:-)
De rose gouden is niet zo makkelijk te “krijgen” maar gelukkig had @Stiggeltime er 1. Achter gekomen buiten het forum om.
Succes met het uitzoeken van je volgende blijver of misschien niet blijven, je weet het natuurlijk nooit:) als ik alles gehouden zou hebben wat nooit meer weg zou gaan… kon ik een boutique beginnen🌟
Ook erg mooi zo!