Cartier only (Deel 1)

Even weer wat anders voor de afwisseling, dan alleen maar Santos.:sweat_smile:

Cartier Tank Must 2021 in bordeaux rood.

Klein maar chique horloge aan mijn relatief brede pols van ruim 21 cm omtrek. Kan trouwens makkelijk in mijn beleving; in mijn jeugd kenden we niet anders en was een 36 mm Rolex een groot horloge… :slightly_smiling_face:

Fijne zondag!:four_leaf_clover::+1:

21 likes

Fixed it for me… Sorry andere generatie. Ik kan er ook niets aan doen dat dat de trend was onder de 11 puberale puistenknijpertjes, maar inmiddels wijzer… en grijs :sweat_smile:

24 likes

Zit erg in twijfel over de Santos medium , de large in wit of blauw. Heb de large in wit gehad , toen leek de medium later bij de AD erg klein. Heb nu de Date just 126234 en die vind ik toch wat klein.
Pols 17cm graag tips :raised_hands:t2:

1 like

Dan is de medium Santos het niet voor jou.

1 like

Elke keer als ik hier kijk wordt ik weer verlieft op cartier :heart_eyes:

Ik wil door de tijd heel graag een cartier halen. En daarmee een begin maken aan een nieuwe verzameling!

Iemand tips of mooie vintage modellen om mee te beginnen met een prijsklassen onder de 1200?

1 like

Hier een 36mm Explorer vs Santos medium, hier lijkt de Santos een stuk groter te zijn

7 likes

Ook dat was een vertekening hier lijken ze idd even groot

7 likes

Dat is niet zo gek, de Santos ligt veel hoger. Ik heb een nieuwe 36mm Explorer en ook de medium Santos. Ik vind ze erg vergelijkbaar dragen, en de 36mm Explorer draagt al niet groot voor een 36mm. Als de DJ jou te klein is, is de medium Santos dat ook.

Heb nog een foto gevonden die ik had gemaakt bij de juwelier een tijd geleden.

11 likes

Dank je voor de hulp, het zal weer een large moeten worden zo te zien.
Maar dan, blauwe of witte plaat :thinking:

Vorige week de blauwe Large gepast.
Wat een prachtige wijzerplaat zeg.

1 like

5 likes

Ik heb 17.2cm polsen en voor mij is de large echt te groot. Medium perfecte maat.

1 like

Ligt misschien ook aan de vorm van je pols, zo stond ie bij mij

5 likes

Morgen ga ik een blauwe large bekijken, ben erg benieuwd

1 like

Dat lijkt goed te doen idd

Hier medium om mijn pols

11 likes

Ik was nooit zo’n liefhebber van vierkante of rechthoekige horloges maar onbewust ben ik de Santos wel heel gaaf gaan vinden. Met name sinds ik verschillende gave band combo’s heb gezien. Word ik toch beïnvloedt door social media, of ik het wil of niet. (Niet mijn foto)

15 likes

Persoonlijk vind ik dat als je voor je eerste Cartier gaat dit met een witte dial moet zijn, maar dat is vanuit traditioneel oogpunt bekeken :smile:

1 like

Ja maar die heb ik gehad in large, even een blauwe bekijken. Heb die met de zwarte bezel ook in het echt gezien die was ook wel gaaf, zoveel keuzes :laughing:

2 likes

En die zwarte bezel krast wellicht minder snel😅

1 like