Even weer wat anders voor de afwisseling, dan alleen maar Santos.
Cartier Tank Must 2021 in bordeaux rood.
Klein maar chique horloge aan mijn relatief brede pols van ruim 21 cm omtrek. Kan trouwens makkelijk in mijn beleving; in mijn jeugd kenden we niet anders en was een 36 mm Rolex een groot horloge…
Fixed it for me… Sorry andere generatie. Ik kan er ook niets aan doen dat dat de trend was onder de 11 puberale puistenknijpertjes, maar inmiddels wijzer… en grijs
Zit erg in twijfel over de Santos medium , de large in wit of blauw. Heb de large in wit gehad , toen leek de medium later bij de AD erg klein. Heb nu de Date just 126234 en die vind ik toch wat klein.
Pols 17cm graag tips
Dat is niet zo gek, de Santos ligt veel hoger. Ik heb een nieuwe 36mm Explorer en ook de medium Santos. Ik vind ze erg vergelijkbaar dragen, en de 36mm Explorer draagt al niet groot voor een 36mm. Als de DJ jou te klein is, is de medium Santos dat ook.
Heb nog een foto gevonden die ik had gemaakt bij de juwelier een tijd geleden.
Ik was nooit zo’n liefhebber van vierkante of rechthoekige horloges maar onbewust ben ik de Santos wel heel gaaf gaan vinden. Met name sinds ik verschillende gave band combo’s heb gezien. Word ik toch beïnvloedt door social media, of ik het wil of niet. (Niet mijn foto)