Iemand al een strap van delugs overwogen / besteld?
Die zijn erg mooi ja.
Kun jij me trouwens vertellen hoe die bijgeleverde band is? Ik meen ergens een fotootje gezien te hebben dat je die flappen terugvouwt naar binnen. Dat zag er een beetje typisch uit en lijkt me dan ook vrij dik worden.
Waar was dit ?
Mooi. Maaaar op staal vind ik hem toch het lekkerst.
Die is mooi
Toch gaaf dat zo’n santos zo multi functioneel is… of je nou zakelijk gekleed bent, of casual zoals de patta air max… het staat gewoon onwijs cool!
Mooi maatje zo. Staat top.
Je moet eigenlijk een foto maken van de Santos inclusief je hand dan zie je de verhouding beter.
17cm pols
Dit is toch een ideale 2 watch collection
Hij is toch wel groot… Voor een santos althans.
Heb ‘m al eens gehad in wit dus geen verrassing voor mij. De medium tja die is klein
Zit allemaal tussen je oren. Gewoon de medium drie weken dragen je wilt niets meer anders.
Dat hoop ik althans
Haha , andersom kan dat ook hoor, ben benieuwd naar jouw bevindingen als ie er is
Klopt!
@zupermeister prachtig horloge, op jouw pols ziet ze er perfect uit. Goede keuze, van harte proficiat.
Hier had ik op het begin twijfels over, maar indd… dat ding is multi inzetbaar.
Zelf vond ik de large te groot, maar ik vind het horloge met de donkere plaat wel sportiever worden en dan kan de large op zich best. De lichte plaat is wat klassieker en dan vind ik de medium ook de betere/ klassiekere afmeting voor dit horloge.
Zeker waar, nu wil ik er een medium bij
Schitterend! Ik begin dit model steeds gaver te vinden.