Mooi shot hoor
Hier, sinds vandaag, ook zo’n ANWB-stelletje.
Mijn nieuwe LC Tank (quartzje) en de Solo van m’n vrouw.
Oh kijk hier heb ik wat aan. Ik was al bang met mijn 18cm polsje. Maar moet op zich dus kunnen.
Geen straf om iets meer band te zien
Zou toch maar eerst passen als ik jou was
Te laat is al besteld
Probeer al maandje of twee te passen, dat kreng ligt alleen nergens in de winkel op voorraad. Nu even paar weken wachten.
Hier de large, ging weg doordat ie toch te groot aanvoelde.
Grindr-profiel aan het bijwerken?
Los van die 19cm van je heb je wel echt een hele mooie nieuwe aanwinst met deze Santos!
Hallo,
Ik zie op chrono veel moois betref Cartiers. Maar heeft er iemand tips waar je op moet letten? Heb soms het idee dat er nepperts tussen zitten. Of zijn er andere sites of dealers die echte vintage Cartiers hebben onder de 1000?
Ben op zoek naar een Tank om de Cartier collectie mee te starten
Nice!
De large heb je al eens gehad dan?
Spannende tijden
Klopt, die heb ik een half jaar geleden kort gehad.
Ik zie twee plus punten aan de medium variant.
Dit formaat past denk ik beter bij het type horloge. Een chique horloge hoort absoluut niet zo groot naar mijn idee.
En ik heb een hekel aan een datum venster
Eindelijk mag ik meedoen, na voor de dame een tank must uit 1991 te hebben gescoord. Werd ik gisteren door de juwelier gebeld dat hij, na wat smeken, maanden later nog een groene tank must binnen had gekregen en dat hij nog wist dat ik die wilde hebben.
1+1=3, die ben ik gisteren dus snel even gaan halen:tada:
Als je onder de 1000 euro een vind die niet nep is, laat het mij weten! (want dat is een naald in een hooiberg en haast onmogelijk)
het enige wat te koop is onder de 1000 euro zijn (soms) vrouwen modellen zoals een octagon of een de must (verguld). en dat wordt al een aardige uitdaging. wil je een mooie Cartier tank, is de solo het goedkoopste in staal, en die zijn vanaf ongeveer 1700-1800 euro te vinden.
dan gewoon geduld hebben en verder sparen.
Juiste keuze!
Hier 18cm, large voelde al te groot toen ik beide gepast heb.
Zet je over die oversized maten!
En anders raak je m wel kwijt hier
Ik vond zo’n Santos Medium wel mooi zoals de heren hierboven bespraken.
Tot ik zag dat ie 5k kost
Dan heb je nog een koopje gezien
Dat is een koopje. Ze zijn list 6700
En veel korting wordt ook op Cartier niet meer gegeven.
Cartier is in de lift laatste paar maanden net als Zenith