Cartier only (Deel 1)

Ohhhhh ben jaloers :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Uhh 1 nog … de dj heeft het veld moeten ruimen , kon er niet aan wennen.
Vandaag ook een dj41 gepast, die vond ik weer te groot :see_no_evil:

2 likes

:thinking: ik vind de Cartier large echt te groot maar de dj41 is perfect. Wat een rare vogels zijn we toch :sweat_smile:

11 likes

Allemaal perfectionisten denk ik

Lekker hoor!! Gefeliciteerd man met deze prachtige Cartier!!! Wel jammer dat je DJ36 uiteindelijk toch het veld heeft moeten ruimen

1 like

Mooi hoor!

1 like

Heel mooi die! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Zijn die numerals applied? Lijkt er wel op! Geeft de dial wat meer diepte en shine. Ik houd van glimmende dingen :slight_smile:

1 like

Ja die liggen op de dial idd

1 like

Gefeliciteerd! Geniet ervan

1 like

Ik blijf het lastig vinden om de maat van de Medium Santos in te schatten. Duimen dat het belletje om te passen snel komt. Dat ding zit in mijn hoofd en gaat er niet meer uit.

:point_up_2: fijn setje dit.

12 likes

Eigenlijk is de medium te klein en de large te groot :laughing:

3 likes

Ben ik het eigenlijk wel mee eens. De medium had voor mij iets groter gemogen maar de large is voor mij een tikkie te groot. Vandaar dat mijn keuze de medium zou zijn.

2 likes

Echt te klein vind ik hem niet door de vierkante kast.

17/17.5cm pols

De santos mag ook wel wat kleiner zijn. Kijkende naar zijn historie

8 likes

Mee eens. Zou op mijn 16.5 cm polsen toch wel goed uit moeten pakken denk/hoop ik. Deze staat jou goed. Liever wat kleiner dan groter.

1 like

:hot_face:

Moet er ook maar in geloven. Was eerst van de Rolex maar de Cartiers zijn zoveel meer mooier en unieker! Zowel de oude als de nieuwe modellen!

1 like

Staat je goed!
En eens dat een Cartier wel wat kleiner mag zijn, voor een chique sportswatch is dat niet helemaal niet erg.

1 like

Ik zou een automaat doen.

Mijn vriendin draagt een stalen Tank kwarts, want makkelijk.

Ik heb een gouden Tank kwarts, want makkelijk, máár…ik mis als liefhebber toch wel iets waardoor ik de Lange Saxonia pak en de Tank laat liggen.

Om meer dan één reden vind ik het wel fijn dat die van haar kwarts is. :joy:

Dus eigenlijk zeg ik tegen mezelf dat ik deze om moet wisselen voor een Tank Louis, ondanks dat ik de Tank Solo net iets cooler vind qua uiterlijk.

Rip, de knip.

14 likes

Oh jazeker.

Hier op een 17 cm pols:

20 likes

Enige wat je kan doen is passen idd. Ik heb 'm nu een paar keer gepast (tijd geleden al) en vond 'm elke keer te klein (17cm platte pols). De large was dan weer, mijn inziens, veel te groot. Zou ideaal zijn als er een 37/38 mm versie zou zijn.

De medium staat wel op de lijst voor dit jaar. Heb nu weer een paar keer een kleiner model om gehad en is gewoon wennen. Ten minste dat praat ik mezelf aan :joy:

3 likes

Toch wel wat klein voor jou. Stuur me maar een pb :sweat_smile: :innocent:

1 like