Cartier only (Deel 1)

Ik vind hem zo toch wel fors…Had eerst ook de large in mijn hoofd als optie, maar uiteindelijk voor de medium gegaan. Had een beetje een Panerai gevoel bij de grote.

1 like

Er is een Large kamp en een Medium kamp :man_shrugging:t2:

2 likes

Niets mis met een beetje ‘panerai’ gevoel :innocent:

I am in the middle :joy:

1 like

Een maatje er tussenin zou een ware hit zijn voor Cartier

Hier een vergelijking op Monochrome

1 like

Haha, bij een Panerai niet nee, maar voor mij heeft een Cartier een andere stijl.

Begrijp me niet verkeerd hoor, de Large vind ik ook tof en heb ik serieus overwogen. Slechte keuze is er niet.

1 like

Eens hoor, voor mij moet het een medium zijn.

Wat een drukte hier! Heerlijk al die Santossen bij elkaar!

24 likes

Medium 100%, Santos draagt VEEL groter dan DJ.

2 likes

Te laat, heb inmiddels de Large :laughing:

1 like

Lijkt ook een perfect horloge wat je bijna in elke setting kan dragen.

Hoe beoordelen mensen de wat klassiekere Santos Dumont?

Toevallig zaterdag gepast. Excuses voor de beroerde foto (hard kunstlicht).

Ik vond de maat erg fraai op mijn 17.2cm pols. Het horloge is erg dun. Valt perfect om de pols.

Wijzerplaat mijn inziens precies wat Cartier moet zijn. De kroon vond ik wel iets klassiek.

Het horloge is licht en daarom vond ik hem wat ielig aanvoelen maar dat is gewenning. Ik droeg die dag een sub dus verschil is dan groot.

Samenvattend: mooi horloge.

12 likes

Mooi zeg. Goede aanvulling op een Submariner :sunglasses:

Mooi! Maar de normale santos is een tikkeltje “sportiever” en die stalen band is gewoon zo fijn :heart_eyes:

Eens,

Mijn keuze zou de Santos zijn of wellicht de drive de Cartier (wil ik wel eerst passen).

Ik ga ook op Hunt!

3 likes

Happy hunting Ed :smiley:

1 like

Ik ben momenteel aan het kijken naar een Cartier tank als zijnde afstudeercadeau. Heb de normale of blauwe variant in gedachten, alleen ben niet zo goed in kiezen. Wat zijn jullie gedachten hierbij?

8 likes

Ik vind zelf de reguliere tank het mooist. Klassieke Cartier deal erg fraai!

3 likes

Normale :+1:t2:

1 like