Cartier only (Deel 1)

De Drive is erg stijlvol en mooi plat. Die SeaQ vind ik wel een erg mooi alternatief voor de “reguliere” duikers. Daarmee vergeleken valt de prijs dan weer mee :grin:

Ben je verliefd geworden op één van de modellen?

P.s: ik heb morgen een date gepland staan met een zeker horloge…

3 likes

Ik ben toch wel gecharmeerd van de drive moonphase. Dit naast de reguliere santos medium.

De drive had 1mm kleiner gemogen maar hij is heerlijk eigenwijs en draagt comfortabel. Hij toont wat groter dan hij is door de smalle bezel en flinke wijzerplaat.

De jlc zou ook perfect zijn voor mijn 50e maar serieus geld. Nog even goed bedenken wat te doen.

Naast elkaar

Onderstaande vond ik ook mooi

11 likes

Die Drive moonphase is wel héél erg mooi! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Misschien de drive extra flat? Is 38-39mm met een dikte van 6,6mm.
Vind ik persoonlijk de mooiste

(Foto van internet)

10 likes

Hadden ze alleen deze met dat vies ‘vintage’ geel? Want als je ééntje met opgelegde indexen had gepast had je volgens mij een andere mening. Mijn SeaQ is ‘de absolute duiker top’ en ik ben in mijn bijna 57 jaar al verwend geworden met duikhorloges. Cartier is zeer zeer mooi maar is geen HH, dat is GO wel. Maar niet met die welke jij paste.

@zupermeister post nog is iets man, I need my ‘fix’ :sunglasses:

2 likes

No problemo

16 likes

Gij weet echt wel de foto’s te maken die me verleiden om te kopen. Prachtige kastvorm.
Ik moet ze dringend is gaan passen! Nog nooit ‘in het echt’ gezien.

2 likes

Ook gepast. Iets mooier qua maat maar miste iets vond ik. Ik vind de dial van de moonphase iets mooier.

2 likes

Ik heb de blauwe en groene ook gepast hoor.

Had echter meer gevoel bij de Cartier. Weet ff niet wat je met HH bedoeld?

4 likes

Moeilijkste te fotograferen horloge tot nu toe, in het echt is ie mooier dan op foto’s

15 likes

Haute Horlogerie

2 likes

Aha, en Cartier is dat niet en GO wel. Ik kijk gewoon wat ik mooi vind :innocent:

3 likes

Deze zat wel top!

1 like

Er is in ieder geval iemand in Belgenland heel blij met de foto’s :ok_hand:
Keep them coming.

Ik ben al gek van de Santos L sinds dat die uitgekomen is.

1 like

En gelijk heb je!!
Zo hoort het, maar Cartier is idd geen HH. Maar dat hoeft ook niet. Rolex is ook geen HH en die wil ‘iedereen’.

1 like

Heel chic!

1 like

Beide maandag binnengekregen… Kon niet kiezen…

23 likes

Het was sterker dan mezelf…

Zwaar verliefd :heart_eyes:

32 likes

Perfect horloge. Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gekocht?

1 like