Cartier only (Deel 1)

Yep. Medium Santos heb ik gehad en was perfect qua maat. prachtig horloge. Ik had echter moeite met het snelle krassen van de bezel maar die blijft ook trekken.

Deze drive vind ik toffe uitstraling hebben en je ziet hem minder :innocent:

Allemaal prachtig natuurlijk :star_struck:. Wat bij mij opkomt: misschien hangt het er ook vanaf wat je op dit moment zoekt. De Santos is (voor mij) een horloge dat ik makkelijk elke dag pak. Mijn Universal Geneve met moonphase is (opnieuw voor mij) meer voor een dagje tussendoor. Het voelt elke keer weer speciaal om het te dragen. De ene is niet beter dan de andere, maar het gevoel is wel totaal anders.

1 like

Ik vermoed dat zowel de santos als de drive wel makkelijk allround te dragen zijn.

Komt in een collectie van een sub en dj41.

Dus makkelijk af te wisselen allemaal.

1 like

Het is een Eulit canvas!

1 like

Hier ben ik ook serieus naar aan het kijken.
Als daily wearer. Even iets anders dan de ronde horloges.
Twijfel tussen de blauwe of adlc steel.

Blauwe is met blauwe alligator en staal. De blauwe wijzerplaat is iets doffer en donkerder. Wellicht door polished bezel dat echt schittert.
Bezel Ben ik ook beetje bang voor… makkelijk te krassen. Hebben jullie hier ook ervaring mee?

Wat me echt interesseert. De adlc steel versie. Is niet echt klassiek te noemen. Maar deze krijg je dus de rubberen en een stalen band mee. En een zwarte off grijs antraciet alligator band kan je later nog bij kopen. Dan kan je met deze echt alle kanten op gaan.
Hoe gevoelig voor krassen is die adlc bezel? Minder gevoelig dan polished bezel?

1 like

Geen idee.

Die van mij is inmiddels vertrokken maar heb hem twee jaar gehad en veel gedragen maar bij mij zat er geen krasje op. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet kras gevoelig is want dat is het wel.

De blauwe met alligator band? :thinking:

Is dat niet de standaard?

Deze heb ik mijn vrouw ook gegeven! Wat een plaatje is het! Staat prachtig! Maar ik pak hem stiekem ook weleens😉

Nee dat is de gewone blauwe lederen band

Klopt. Verkeerde info gekregen.

1 like

Zondag… enkele favorieten tezamen.

17 likes

18 likes

Nog rose liefhebbers hier? :star_struck:

25 likes

Heel gaaf!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Binnenkort toch weer in het blauwe gedeelte

onder list